Beantwoord

Tweede interactieve tv ontvanger bestellen

  • 10 April 2019
  • 16 reacties
  • 235 keer bekeken

Reputatie 1
Via de app en de website kan ik geen tweede en tevens gratis tv ontvanger bestellen, ik krijg elke keer dat er technische problemen zijn ofzo. Zou ik er dan een via deze manier kunnen bestellen?

M.V.G Brian Eshuis.

*Admin: topic samengevoegd en naar juiste categorie verplaatst
icon

Beste antwoord door MetalheadBrian 11 April 2019, 14:44

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

16 reacties

Reputatie 1
Waaron kan ik geen tweede interactieve tv ontvanger bestellen??
Reputatie 7
Badge +22
Beste @MetalheadBrian,

Welke Internet + TV abonnement heb je? Het kan zijn dat je internet snelheid te laag is, kan je eens kijken op Fourstack wat er bij jou adres mogelijk is?
Reputatie 1
200 mbits/s
Reputatie 7
Badge +22
200 mbits/s
Kun je een screenshot plaatsen van Fourstack? (Postcode weglaten) welke Internet + TV abonnement heb je?
En kun je een bedraad (niet met WiFi) speedtest uitvoeren?
Reputatie 1

Reputatie 1
Speedtewt kan ik nu niet doen ben op m'n werk namelijk.
Reputatie 7
Badge +22
Dit is wel heel apart! Dat je 200 hebt, en geen tweede ontvanger kan bestellen. Hoe hebt je de tweede ontvanger willen bestellen? Via MijnKPN? Als dat niet lukt dan kun je het eventueel via de chat dit vragen.

Als je Internet + TV Basis hebt, en je besteld een tweede ontvanger komt daar wel € 5,- per maand bij je maandelijkse abonnement van Internet + TV Basis.
Reputatie 7
Badge +22
Speedtewt kan ik nu niet doen ben op m'n werk namelijk.
Oké, dat snap ik! Werk ze nog!
Reputatie 1
J via de app en website geeft ie aan dat er technische problemen zijn met het verwerken van m'n gegevens ofzo...... Zal een screenshot maken moment.
Reputatie 1

Reputatie 1
En ik heb geen basis dus ik zou hem ook gratis krijgen.

Reputatie 7
Badge +22
@MetalheadBrian dan is er nog maar oplossing, of bellen, en anders even via de chat regelen.
Bij de klantenservice moeten ze dit wel kunnen. En ik zie inderdaad dat je nog een tweede ontvanger gratis krijgt.
Reputatie 7
Badge +21
Goedemiddag @MetalheadBrian. Wat vervelend dat het niet lukt om een tweede (gratis) ontvanger te bestellen. Ik heb zojuist een tweede tv-ontvanger aangevraagd. Je ontvangt een e-mail ter bevestiging hiervan. Laat je mij weten wanneer de installatie gelukt is? Ik hoor graag van je!

*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic
Reputatie 1
Oke bedankt voor de hulp!
Reputatie 7
Badge +22
Oke bedankt voor de hulp!
Graag gedaan, laat je het weten of het gelukt is? Fijne dag verders, en werk ze nog! 👍🏼
Reputatie 1
Ja het is gelukt, het schijnt dat het een beetje mis gaat op de app maar het verzoek is wel binnen en ik krijg hem 18-04. Super bedankt en een hele fijne dag verder!