Beantwoord

Uitval tv-ontvanger na herstart

  • 6 March 2019
  • 2 reacties
  • 26 keer bekeken

Hallo,
Ik ervaarde hetzelfde probleem als Leendert, waar mijn tv modem na 70% weer uitviel. Nadat ik de tip van Chris heb uitgevoerd en nieuwe software heb geïnstalleerd, gaat het modem weer naar 100% en krijg ik voor ongeveer 3sec beeld en geluid, waarna het modem weer uitvalt en opnieuw opstart. Dit proces blijft zich herhalen. Iemand enig idee wat ik hieraan kan doen?
Alvast bedankt, Dirk

*Admin: reactie afgesplitst, eigen topic aangemaakt.
icon

Beste antwoord door Marina_ 11 March 2019, 08:50

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +19
Goedemorgen @DirkkHeuvel, Goed dat je aangeeft dat er iets niet goed gaat met jouw tv-ontvanger. Ik begrijp dat het beeld en geluid iedere keer wegvalt, ook wanneer je de tv-ontvanger al eens hebt gereset. Krijg je ook een foutmelding en/of code te zien wanneer het beeld en geluid weer wegvalt? Hoe is jouw tv-ontvanger aangesloten op de Experiabox? Met een draadloze verbindingsadapters of is er een kabel rechtstreeks aangesloten op de Experiabox? Kun je dit toelichten? Ook zie ik graag je gegevens tegemoet in je forumprofiel. Zou je daar jouw postcode, huisnummer en klantnummer(s) willen toevoegen?forumprofiel?(deze gegevens zijn alleen inzichtelijk voor ons en voor jezelf) Hopelijk vinden we dan snel een oplossing :)
Reputatie 7
Badge +19
Hoi @DirkkHeuvel, Ik heb geen reactie meer van je gezien dus ga ik ervan uit dat je geen vragen meer hebt. Anders hoor ik het graag!

Reageer