Beantwoord

Uitzetten/aanzetten zenderpakketten lukt niet

  • 16 March 2021
  • 5 reacties
  • 259 keer bekeken

Uitzetten/aanzetten zenderpaketten lukt niet.

Hallo, ik probeerde vrijdag mijn espn pakket uit te zetten en het Ziggo sport pakket aan te zetten.

Ik krijg nu steeds de In behandeling, dit kan 10 minuten duren melding.

Ik kan ook niets veranderen via de mijn kpn app of website.

Ik heb zaterdag een medewerker aan de telefoon gehad en zij zei dat ze kon zien dat er met de aanvragen iets vastgelopen was en dat dit opgelost zou worden,

Maar nu 4 dagen verder is het nog steeds niet, opgelost.

Weet iemand een oplossing?

 

Vriendelijke groet,

 

Marco.  

icon

Beste antwoord door Marco1978 20 March 2021, 12:47

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

5 reacties

Reputatie 7
Badge +13

Hoi @Marco1978, welkom. 

Is het probleem inmiddels opgelost? Zo niet denk ik graag met je mee. TV-ontvangers heb jij in huis? En heb jij het geprobeerd via MijnKPN of via de ontvanger zelf? 

Goede morgen Hanna. Ik heb het via eigenlijk alle manieren geprobeert. Itv box, app en via de website. Ik krijg het gewoon niet voor elkaar. Ik kan ze aan en uitzetten, maar dan krijg ik de kan niet wijzigen melding. En via itv de in behandeling dit kan 10 minuten duren melding.

 

Al 2 keer contact gehad en ook via ticket contact gehad, maar ze kunnen niet veel doen.

Ze zeggen dat ze een storing hebben, maar dit duurt al een week. 

Het is inmiddels gelukt om de pakketten uit/aan te zetten. 

Badge

Zelfde geval hier. Ik heb 4 uur geleden ESPN uitgezet en hier netjes in de mail een bevestiging van.

Maar als ik nu Ziggo Sport Totaal wil aanzetten krijg ik de melding “Uw wijziging wordt verwerkt. Nieuwe wijzigingen zijn tijdelijk niet mogelijk”. Komt waarschijnlijk omdat ESPN nog gewoon aan staat.

Duurt dit altijd zo lang ? Is er hier een ouderwetse nachtrun voor nodig en kan ik morgen pas Ziggo aanzetten ? Of is er iemand verdwaald in de KPN kelder ? (In het laatste geval mag dit als verzoek gezien worden voor een reddingsactie van de arme medewerker.) 

dit doen ze volgens mij met opzet. Ik wil mijn pluspakket opzeggen en films en wordt van het kastje naar de muur gestuurd. We zijn al jaren en jaren klant maar dit vind ik het toppunt van respectloosheid naar de klant.