Na maandje te pauzeren en gezellig netjes zonder fouten eigen TV te kijken ons allemaal bekende KPN TV probleem en kwestie is het teruggekeerd ! ..
Dat is het absoluut een dus zeer goede indicatie dat KPN of niets of zeer weinig om probleem op te lossen doet of gedaan heeft …..!
En nu nog steeds bij deze probleem tijdens contact ( of ONline ook ! ) met KPN krijgen we dezelfde adviezen zoals schakel naar ander zender en terug dan herstart modem en vervolgens TV ontvanger/ dan vervang maar of controleer maar kabels of beschadigd ze zijn/ HERinstaleer maar software etc.etc..en bla bla.
Dit zoals altijd natuurlijk doen we, en e.v. ( SOMS ! ) probleem paar uur of paar dagen en/ of maand verholpen is, na die periode keert zich terug en we moeten blijven op die manier dan over klagen ..
Intussen natuurlijk op brave manier betalen we eigen KPN abonnement, maar teruggave voor onze problemen en al die uren dat we TV niet konden kijken …...die krijgen we dus niet en nooit .
Admin: titel aangepast ter verduidelijking