Vraag

Verbinding met zender verbroken

  • 22 February 2021
  • 11 reacties
  • 305 keer bekeken

Reputatie 3
Badge +4

Na maandje te pauzeren en gezellig netjes zonder fouten eigen TV te kijken ons allemaal bekende KPN TV probleem en kwestie  is het teruggekeerd ! :disappointed:  ..

Dat is het absoluut een dus zeer goede indicatie dat KPN of niets of zeer weinig om probleem op te lossen doet of gedaan heeft …..!

En nu nog steeds bij deze probleem tijdens contact ( of ONline ook ! ) met KPN krijgen we dezelfde adviezen zoals schakel naar ander zender en terug dan herstart modem en vervolgens TV ontvanger/ dan vervang maar of controleer maar kabels of beschadigd ze zijn/ HERinstaleer maar software etc.etc..en bla bla.

Dit zoals altijd natuurlijk doen we, en e.v. ( SOMS ! ) probleem paar uur of paar dagen en/ of maand verholpen is, na die periode keert zich terug en we moeten blijven op die manier dan over klagen ..

Intussen natuurlijk op brave manier betalen we eigen KPN abonnement, maar teruggave voor onze problemen en al die uren dat we TV niet konden kijken …...die krijgen we dus niet en nooit .

 

Admin: titel aangepast ter verduidelijking


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

11 reacties

Reputatie 7
Badge +20

Hi @JoMi001, wat flauw dat de foutmelding weer terug is :slight_frown:

Komt deze melding alleen bij het live pauzeren van de tv? Of kreeg je hem op een ander moment te zien? Hoor het graag!

Reputatie 3
Badge +4

Dank je wel Maja ( voor deze eindelijk reactie )

Ah …ben langzaam moe van dit KPN-gedoe 👎 en constante discussies over betreffende probleem

ondanks alles probleem is het ook constant aanwezig word tijdelijk opgelost en vervolgens keert zicht die terug, en zo krijgen we dus hier op forum slechts een ON-onderbroken cirkel of discussie-thema waar je verschillenden tips en adviezen en trucs leest die ze niets i.v.m. die probleem tot nu toe geholpen hadden .

I.v,m. jouw vraag …

Nee ik had NOOIT problemen met live te pauzeren, (wacht ...moet eerst op tafel kloppen ! ) ..

Maar ik had zoals je door mijn commentaren lezen kan slechts problemen met die betreffende fout code tijdens TV gewoon te kijken …

Beeld begint eerst te haperen, ( op elk zender ! ) en dan op een moment verschijnt die blauwe schermpje waar je dat allemaal lezen kan ( zoals op screenshots ! ), dus als die blauwe venstertje komt acuut-bevriest ook beeld en doet niets meer en zo dus elk 5 min en vaak vaker gebeurt dat …

Veele besprekingen en discussies met KPN telefonisch over deze probleem had ik, en dit en dat en zo en op ander manier etc.

KPN heeft van alles op afstand met mijn systeem gedaan, op andere kant ik heb zelf ook nog meer dan KPN handmatig thuis ook gedaan ..

En in het kort, ….  probleem is nu weer verholpen ( ! ) maar voor hoe lang dat weten we dus ook voorlopig niet, ( hoop blijft dus ! ) ….

Deze keer ik heb buiten KPN tips op eigen idee zelf mijn UTP netwerk Tv-kabel van poort 1 naar poort 3 verplaatst ( bij EB V10 A ! ) maar van tevoren heb ik Modem GEreset ( even dat voor andere gebruikers, het resetten en herstarten is het NIET dezelfde ! ) en TV ontvanger HERstart zoals ook op blauwe fout-melding mooie beeld aangegeven is …

En …nu wachten we om te zien hoe lang dat zo blijven in orde zal ..

Mocht gebeuren dat probleem en fout zicht die terug keren zal …. KPN weer moet ik op speciale manier terug voor bellen ( kijk screenshot ! ) ..

 

Reputatie 7
Badge +20

Hmm, dan staat dit los van de storing met het live pauzeren, de klanten die last hebben van die storing ervaren dit ook alléén bij het live pauzeren.

Fijn dat het nu bij jou weer goed lijkt te zijn en ik hoop met je mee dat het nu ook echt goed blijft!

Reputatie 3
Badge +4

**Update ##i.v.m. Live te pauzeren !

 

Hoi hoi Maja

…..Dank je veel weer op je reactie ! 👍

Net zoals ik zei NOOIT had ik met Live te pauzeren problemen zoals mensen hier in forum omgeschreven die hadden …..maar….🤔nooit toch blijvende problemen gemengde met die foutcode en/ ofzo ..

Als ik pauzeer TV bij mij ( **half uurtje of langer, maximum bijv. ! ) en dat is als ik buiten weg moet bepaalde iets of wat doen, of met hondje naar rondje als ik moet .

Terug als ik kom activeer ik TV weer en kijk ik verder dat wat ik gepauzeerd heb, maar dan komt het verhaaltje dus, na het af te kijken wat ik gepauzeerd heb doe ik als EERST (* ! ) even naar een ander zender te schakelen ! om mijn '’Live te pauzeren buffer te wissen ! '’  en dan terug of toch ergens andere zender ..

Sowieso wel krijg ik  waarschuwing venstertje ( kijk onder screenshot ! ) als ik ergens anders en op andere zender schakelen wil ..

Daardoor en tot nu toe toch merk ik geen vergelijkbare problemen zoals hier op forum te lezen is, met live te pauzeren bij mij ..

Dus nu vraag ik me wel af of dat iets en/ of wat te maken heeft met al die Live te pauzeren problemen wat we op forum bij andere mensen hier horen en lezen, en moeten ze *liever eerst buffer wissen om ( zoal' ik misschien ? ) problemen met live pauzeren te voorkomen ??

 

Reputatie 7
Badge +20

Ah, dus je vermoed dat je geen last meer hebt gehad van de melding, door even naar een andere zender te schakelen en zo de buffer te wissen? Of begrijp ik je nu verkeerd?

Reputatie 3
Badge +4

Ah, dus je vermoed dat je geen last meer hebt gehad van de melding, door even naar een andere zender te schakelen en zo de buffer te wissen? Of begrijp ik je nu verkeerd?

 

Klopt je begrijpt verkeerd dus ( net zoals ik al verwacht had ) …

In mijn laatste comment ik heb slechts over  *LIVE TE PAUZEREN* en slechts daarover sprake over is ..

Heb dus omgeschreven mijn idee waardoor ik denk dat ik geen gedoe met/ en slechts met *Live te pauzeren heb ..

Maar tuurlijk kan ik wel mis i.v.m. dat ev. hebben ..

P.S. Bovenste commentaar om acuut bevroren beeld en zogenaamde met zender verbroken verbinding gaat, en ook om die daar aanwezige aangegeven foutcode, ondanks die daar foutcode en ook ondanks hele gedoe ik had geen problemen met *Live te pauzeren zoals vele andere gebruikers ! ..

 

Reputatie 7
Badge +20

heb je nu op dit moment nog problemen met het pauzeren? Of gaat het bij jou weer helemaal goed nu?

Reputatie 3
Badge +4

heb je nu op dit moment nog problemen met het pauzeren? Of gaat het bij jou weer helemaal goed nu?


Beste Maja;

Ik weet niet of je zin voor humor hebt of je me in de maling neemt ? ?

Je leest mijn commentaren helemaal niet die volg je niet en je weet geen inhoud van mijn commentaren ...absoluut klopt …toch ??

Ik heb dus nergens geschreven dat ik problemen met **Live pauzeren heb ! ! ..

Slechts een situatie dat bij mij is heb ik hier omgeschreven ( OVER LIVE TE PAUZEREN ! ) en die bij mij geen problemen veroorzaakt ..

Ik had ( had zeg ik, als je mijne commentaren echt probeert volgen ! ) dus andere problemen en die waren ze ( waren ze ! ) vaak bevroren beeld gevolgd met die code daar, maar die waren ze niet met pauzeren veroorzaakt, gewoon vanzelf ging beeld stoppen en die venstertje met bla.bla verhaaltje en die code tevoorschijn kwam..

Dus nog eens…. met *Live pauzeren had ik en heb ik geen problemen en geen enkel topic over *Live pauzeren dat ik mee problemen heb, heb geopend ..

**P.S. Uiteindelijk mijn eigen situatie ( die niets met Live te pauzeren wat heeft ! ) is het bij KPN al geregistreerd  en die is hopen we allemaal voorlopig opgelost ..

Reputatie 7
Badge +20

Ik probeer je te volgen @JoMi001, maar erg makkelijk is dat niet. Je geeft heel veel informatie waarbij de term Live pauzeren wel vaak voorbij komt en daarnaast heb je het topic geopend met een afbeelding van een topic dat specifiek over dit onderwerp gaat, vandaar dat het mij niet helemaal duidelijk was of je hier nu zelf wél of juist géén problemen mee hebt. Nee dus, mooi zo!

Jouw problemen met het bevroren beeld en de betreffende foutmelding staan dus helemaal los van het pauzeren, duidelijk. Wat me ook duidelijk is dat je nu ook dáár geen problemen meer mee hebt op het moment, heel fijn!

Reputatie 3
Badge +4

Ik probeer je te volgen @JoMi001, maar erg makkelijk is dat niet. Je geeft heel veel informatie waarbij de term Live pauzeren wel vaak voorbij komt …..

 

Beste Maja;

*In het kort ….

Ooit van mijn kant en i.v.m. mijn eigen met TV problemen heb ik hier mijn eigen topic geopend en omgeschreven met zoveel mogelijk gegevens, en ik ging verder met dat onderwerp toen ze problemen met zomaar stilstaande en bevroren beeld samen met die daar fout-code ( maar niet door *Live te pauzeren ! ) teruggekeerd hadden ...nu is het dus probleem voor tweede keer ( toevallig heb zelf opgelost ! ) opgelost en hopen we dat even zo ook blijft …

Het reden dat ik zoveel info over omschreef is het dus  ...kijk a.u.b. onder screenshot !

Op andere kant in zeer veel besprekingen met KPN zelf, werd me gezegd dat zoveel mogelijk informatie willen ze dat over gezegd word, dat ook op die manier probleem eerder opgelost kan e.v.. worden of zal zijn ..

 

 

Reputatie 7
Badge +20

Ah, we verzamelen inderdaad zoveel mogelijk informatie over deze foutcode in combinatie met het live pauzeren, ik denk dat daar de verwarring is ontstaan.

Wel heel erg bedankt dat je zo je best hebt gedaan om mee te denken!