Beantwoord

verkeerde factuur bedragen

  • 11 July 2019
  • 4 reacties
  • 116 keer bekeken

Ik heb een factuur over juli 2019 gekregen die in mijn ogen niet goed is. ik probeer al een live chat op te starten maar die is nooit bereikbaar. willen jullie met mij contact opnemen om dit te bespreken?
icon

Beste antwoord door Marina_ 11 July 2019, 14:46

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +19
Hoi @sjaak68, Welkom op het forum. Wil je hier toelichten wat er niet klopt aan je factuur? Zou je daarnaast jouw postcode, huisnummer en klantnummer(s) willen toevoegen aan jouw forumprofiel?(deze gegevens zijn alleen inzichtelijk voor KPN Moderators en voor jezelf) Dan wil ik dit wel voor je uitzoeken. Als je dit niet openbaar bespreekbaar wilt maken op het forum, kan ik je een privébericht sturen. Mocht jouw voorkeur gaan naar telefonisch contact, dan kun je contact opnemen via 0800-0402.
Hoi, Ik heb het profiel aangepast. De bedragen zijn allemaal fors hoger geworden. en het zijn niet de bedragen op jullie site. zou je mij een uitleg kunnen geven via privebericht.
Reputatie 7
Badge +19
Klopt Sjaak68. Waar het verschil zit is wel te verklaren. Ik heb dit toegelicht in een privébericht. Reageer je daarop?
Reputatie 7
Badge +19
Hoi @sjaak68, Ik heb geen reactie meer van je gezien in dit topic of in een privébericht dus ga ik ervan uit dat je geen vragen meer hebt en alles duidelijk is nu. Anders hoor ik het graag!

Reageer