Beantwoord

verkleinen ondertiteling Netflix

  • 15 May 2020
  • 3 reacties
  • 654 keer bekeken

In tegenstelling tot de rest wil ik graag de ondertiteling van Netflix via kpn interactieve tv verkleinen. Het is enorm groot tov het scherm en de andere tv(waar we alleen via wifi Netflix kijken). hoe lossen we dit op? 
 

groet Vera 

icon

Beste antwoord door r_k 16 May 2020, 12:24

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Ik zie hier geen verschil in grootte t.o.v. ondertiteling bij NPO, RTL, Talpa, VRT e.d.

Ondanks dat je het formaat van subs niet aan kunt passen ben ik toch benieuwd wat je bedoelt. Mss een foto? Zo zie ik 't bij Netflix. Dat is toch een heel normaal formaat.

Foto geplaatst met m’n smartphone

Reputatie 5
Badge +6

Het kan wel.

Met je pc of laptop inloggen op je account  bij netflix.nl.

Dan bij “Profiel en ouderlijk toezicht” het betreffende profiel aanklikken. Vervolgens kiezen voor “Weergave van ondertitels”en voilá.

 

Hee, verhipsico! @r_k . En dat werkt dan ook ‘door’ als je via je tv-ontvanger kijkt: “ Wijzig hoe ondertiteling wordt weergegeven voor Peter op alle ondersteunde apparaten. “

Ik zie dat ie bij mij, net als in je screenshot, op de middenpositie qua formaat staat. (geeft aan: Normaal)