Beantwoord

Verlengen of opzeggen

  • 20 May 2020
  • 4 reacties
  • 116 keer bekeken

Badge

vanwege verhoging van mijn abonnement wil ik opzeggen.

als ik mij dan weer opnieuw aanmeld krijg ik een gunstiger aanbod plus ook nog eens superwifi

ik vind dat jammer dat je als jaren trouwe klant alleen op deze manier nog een gunstig abonnement kan nemen, en dat kpn zijn trouwe klanten in deze laat stikken.

dus ik ga zoeken waar ik gunstiger uitkom met mijn abonnement

vrgr bert vlaanderen

icon

Beste antwoord door SledgehammerNL 20 May 2020, 14:23

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

4 reacties

Badge +12

vanwege verhoging van mijn abonnement wil ik opzeggen.

als ik mij dan weer opnieuw aanmeld krijg ik een gunstiger aanbod plus ook nog eens superwifi

ik vind dat jammer dat je als jaren trouwe klant alleen op deze manier nog een gunstig abonnement kan nemen, en dat kpn zijn trouwe klanten in deze laat stikken.

dus ik ga zoeken waar ik gunstiger uitkom met mijn abonnement

vrgr bert vlaanderen

Hallo Bert,

Zoals jij het wil gaat het helaas niet werken. Er moet minimaal een half jaar zitten tussen opzeggen en opnieuw aanmelden. Is deze periode korter dan ziet KPN je niet als nieuwe klant en kun je dus geen gebruik maken van de genoemde voordelen. Als KPN iedereen korting of wifi versterkers gaat geven dan kost dat tientallen miljoenen en dat gaan ze natuurlijk niet doen. Rest dus een paar mogelijkheden: 

  1. accepteren zoals het is
  2. overstappen naar een andere provider die wel een (eenmalige) korting aanbiedt. 
  3. de afdeling opzeggingen bellen en aangeven dat je weg wilt bij KPN
Reputatie 7
Badge +20

Hoi @goldendestiny, 

Ik lees dat je graag wilt opzeggen. Dat vind ik jammer om te lezen. Hoe jij het voor je ziet kan helaas niet. Edwin_Merks heeft dat al uitgelegd. Iedereen heeft bij ons een korting gehad. Als je nu klant wordt kun je kiezen, korting of de SuperWiFi. Vaste klanten die meerdere producten combineren bij ons belonen we op een andere manier met voordelen. 

Reputatie 7
Badge +20

Dit is bij alle providers hetzelfde.

Het voordeligs is om elk half jee een andere provider te kiezen.

Zelf ben ik daar geen voorstander van en ik zit nu meer dan 10 jaar bij KPN en ik ben nog steeds tevreden.

Reputatie 7
Badge +28

Hallo @goldendestiny ,

KPN vindt het een hele eer dat je al vele jaren een trouwe klant bent. Bedankt voor je vertrouwen in KPN 💚

KPN schrijft : 

Elke dag werken we aan een nóg beter KPN. Zo blijven we investeren in een snel en stabiel netwerk, die juist nu heel belangrijk is. En in nieuwe diensten en een innovatieve oplossingen. Zo stellen we een zo aantrekkelijk mogelijk pakket voor je samen. Met aanvullende diensten, zoals Netflix ,Spotify, Amazone Prime en nog veel meer. 

Om klanten, nieuw en bestaand, te belonen in dat vertrouwen, is er KPN Compleet en kpn Hussel. Wanneer je meerdere diensten van ons afneemt, krijg je méér voordelen. Blijvend!

Ik snap je beredenering. Maar Edwin Merks slaat de spijker op z'n kop. Iedere nieuwe klant krijgt eenmalig een welkomstgeschenk. Momenteel geeft KPN korting op het abonnement of de Super WiFi als cadeau bij je nieuwe abonnement. Wanneer KPN dat vaker doet, wordt dat links- of rechtsom verrekend in het maandbedrag van iedere gebruiker. KPN investeert liever in een goed netwerk, zodat al de klanten daarvan kunnen profiteren. En hopelijk tevreden zijn met onze dienstverlening.

Â