Beantwoord

Verversingssnelheid LG TV app

  • 1 March 2020
  • 7 reacties
  • 253 keer bekeken

Ik heb hetzelfde probleem met een LG smart TV in combinatie met de KPN app.

 

Admin:  eigen topic voor vraag aangemaakt

icon

Beste antwoord door FelixC 8 March 2020, 10:46

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

7 reacties

Reputatie 7
Badge +21

Goedenavond @FelixC, bedankt voor jouw reactie!

Heb je hetzelfde probleem, maar ook alleen bij voetbal kijken? Of ervaar je het ook tijdens het kijken naar bijvoorbeeld het journaal? Bij voetbal is er natuurlijk veel beweging (als het een leuke wedstrijd is trouwens :sweat_smile: ), bij het journaal een stuk minder. Maar dit zou geen belemmering moeten zijn.

Kan je aangeven welke televisie je exact hebt? Dus welke versie, modelnummer? En heb je de KPN iTV app al even opnieuw gedownload of gecontroleerd of je de laatste versie hebt? Verder ontvang ik graag je gegevens om je melding eventueel te kunnen doorzetten. Wil je jouw Forum profiel aanvullen met naam, postcode + huisnummer, klantnummer en 06-nummer? Dit kan bij de vakjes en overal waar privé achter staat is alleen zichtbaar voor jou en KPN moderators.

Goedenavond @Susan_ ,

 

Ik heb de LG49SM9000PLA. Deze TV is vrijdag geleverd en toen heb ik direct de kpn app gedownload, dus die is zeer recent. Opnieuw installeren heeft niet geholpen. TV in sportmodus zetten helaas ook niet.

 

Ik ervaar dit probleem voornamelijk met sportwedstrijden (voetbal, tennis). Via de traditionele ontvanger heb ik dat niet, maar dan zit ik Full HD te kijken in plaats van 4K, en dat zie je in andere details terug.

 

Ik heb mijn forumprofiel aangepast.

Reputatie 7
Badge +21

@FelixC, top dankjewel! Heb je de tv-ontvanger direct bekabeld aangesloten op je Experia Box? Of gebruik je hiervoor een draadloze verbindingsset? Verder ben ik benieuwd of het op 1 of meerdere tv-ontvangers / televisies voorkomt. Ik zie namelijk dat je 4 tv-ontvangers hebt! Dus dat is wel handig om te weten.

Op de TV ontvanger heb ik juist geen problemen met de verversingssnelheid bij het voetbal, maar daar lever ik fors in op aantal pixels (Full HD i.p.v. 4K). Het probleem doet zich juist voor via de KPN Smart TV app. Overigens is de TV ontvanger op deze plek rechtstreeks aangekoppeld zonder verbindingsset.

Reputatie 7
Badge +21

@FelixC, je bent uiteraard wel verbonden met hetzelfde netwerk thuis? Heb je de app al even opnieuw geïnstalleerd? Heb je de Smart TV app op meerdere plekken geïnstalleerd? 

Ik zal het verder even doorsturen naar collega's intern, kijken of dit een bekend probleem is of niet en of dit op korte termijn aangepakt wordt (of niet..). 

@FelixC, je bent uiteraard wel verbonden met hetzelfde netwerk thuis? Heb je de app al even opnieuw geïnstalleerd? Ik zal het verder even doorsturen naar collega's intern, kijken of dit een bekend probleem is of niet en of dit op korte termijn aangepakt wordt (of niet..)

Ja hetzelfde netwerk inderdaad. De app is al meerdere malen opnieuw geinstalleerd. Volgens de collega’s op Twitter een bekend probleem zonder oplosdatum https://twitter.com/kpnwebcare/status/1233890884233678849?s=21

Reputatie 7
Badge +21

Dat bericht krijg ik inderdaad ook terug.. Helaas is het dus nog even afwachten :disappointed_relieved: