Beantwoord

Hoe snel kan ik Videoland gebruiken na activeren?

  • 25 January 2020
  • 7 reacties
  • 893 keer bekeken

hoelang duurt het voordat videoland er bij staat op mijn tv ik heb het gisteren besteld via mijn kpn

Admin: Titel aangepast i.v.m. vindbaarheid

icon

Beste antwoord door Alexandra van KPN 28 January 2020, 12:00

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

7 reacties

Dat zou ongeveer een uur moeten zijn. Hij komt onder on demand.

Reputatie 7
Badge +22

Beste @belinda1964,

je zou eventueel de TV ontvanger achterop uit kunnen zetten, 10 sec. wachten daarna weer aanzetten. Daarna zou je eens kunnen kijken of die onder ‘On Demand’ staat. 

tv ontvanger uitgezet en heb het nog steeds niet

 

Staan je gegevens al in je forumprofiel? Zo ja, dan kan een KPN moderator je verder helpen. Die kan dan even in systemen en instellingen duiken.

Ja ik heb ondertussen contact gehad en werd vertelt dat het 24 uur kan duren dus wacht het even af in ieder geval bedankt voor de in

Reputatie 7
Badge +22

Ja ik heb ondertussen contact gehad en werd vertelt dat het 24 uur kan duren dus wacht het even af in ieder geval bedankt voor de in

Dat vind ik wel erg vreemd. Het kan 15 minuten tot een uur duren. Want dit klopt niet: 24 uur.

Reputatie 7
Badge +19

Hoi @belinda1964, leuk dat je ons forum gevonden hebt, welkom!

Ik lees dat je Videoland niet direct kon gebruiken, nadat je deze aangevraagd had. Ik begrijp dat je later ook contact met de klantenservice hebt gehad. Het klopt, we activeren een zenderpakket zo snel mogelijk. Meestal kan je deze al binnen een paar uur gebruiken, het kan maximaal 24 uur duren voordat het werkt. 

Heb je Videoland in de tussentijd al gebruikt? :slight_smile: Laat het gerust weten als je vragen hebt.