Beantwoord

Videoland GTST en The Bold And The Beautiful

  • 13 December 2019
  • 17 reacties
  • 1002 keer bekeken

Gtst van vrijdag en the bold zijn nog niet toegevoegd? 

 

*Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid

icon

Beste antwoord door Hugoboss79 26 December 2019, 14:17

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

17 reacties

Dat zal aan RTL/Videoland liggen die plaatsen de content.

Ik heb hetzelfde probleem. En het klopt niet want mijn vriend heeft m wel via de PlayStation en dan Videoland GTST 

Reputatie 7
Badge +25

Hi @Hugoboss79 en de rest. Er is inderdaad vertraging opgelopen bij het live zetten van deze series. Mijn collega's zijn hier druk mee bezig. Ik verwacht dat jullie ze in de loop van vandaag kunnen kijken! Indien ik in de tussentijd een update heb, zal ik het hier delen.

Excuses voor het ongemak.

Reputatie 7
Badge +25

Zoals het er nu voorstaat is alle content vanuit RTL/Videoland nu correct geleverd en moeten de afleveringen er staan. Let op: enige kanttekening is dat bij bijvoorbeeld GTST de naamgeving nog niet in lijn is met de eerdere aanleveringen. Het kan daardoor zijn dat de volgorde niet helemaal klopt. Het kan dus voorkomen dat er even door de lijst gescrold moet worden om de juiste aflevering te vinden.

Ik kan niets vinden, ook niet in de lijst….nog niet opgelost dus?

Er staan nog steeds geen nieuwe afleveringen van Gtst op. Wanneer word dit opgelost? 

Reputatie 7
Badge +25

Hi allen. Volgens de berichten zou het wel opgelost moeten zijn, echter kan het wel zijn dat je door de lijst moet scrollen, omdat de afleveringen niet op chronologische volgorde staan. Zouden jullie dat willen controleren?

Indien je echt niets kan vinden, wil je dan eens een reset van de tv-ontvanger proberen, en het nogmaals checken?

Vandaag de aflevering van 1 Jan willen kijken, 6158 maar helaas wederom pech. Zijn er weer problemen met het plaatsten?

Inderdaad weer hetzelfde probleem echt waardeloos videoland via telfort/kpn 

ga het gewoon aanmaken dan schijnt het wel goed te werken want dit is gewoon***

Reputatie 7
Badge +25

Hi all. Begrijp ik goed dat de andere afleveringen wel te vinden zijn? Daar waren we hierboven nog mee bezig namelijk. Ik zal bij mijn collega's gaan informeren over de aflevering van 1 januari!

Reputatie 7
Badge +25

Mijn collega heeft het gelijk gecontroleerd en ziet hetzelfde. Er zijn geen technische problemen of iets dergelijks, maar de afleveringen zijn er nog niet. We gaan er achteraan bij Videoland, echter weet ik niet of dit vandaag opgelost gaat zijn (want 2e kerstdag).

Maar bij videoland zelf staat het er wel op alleen niet via jullie? 
dat was de vorige keren ook het geval 😡

een compensatie zou netjes zijn 😇

Zeer slecht dat je steeds zolang moet wachten tot er een nieuwe aflevering op staat en daar betaal je dan voor.. 

 

De maand mei is niet toegevoegd waardoor we al 3 afleveringen achter liggen.

Aflevering 8595 is niet toegevoegd erop helaas van the bold and the beautiful, hoe kan dit ?

Hi allen. Volgens de berichten zou het wel opgelost moeten zijn, echter kan het wel zijn dat je door de lijst moet scrollen, omdat de afleveringen niet op chronologische volgorde staan. Zouden jullie dat willen controleren?

Indien je echt niets kan vinden, wil je dan eens een reset van de tv-ontvanger proberen, en het nogmaals checken?

Er staat helaas geen aflevering (8595) van the bold online.. 

Reputatie 7
Badge +25

Hi allen. Volgens de berichten zou het wel opgelost moeten zijn, echter kan het wel zijn dat je door de lijst moet scrollen, omdat de afleveringen niet op chronologische volgorde staan. Zouden jullie dat willen controleren?

Indien je echt niets kan vinden, wil je dan eens een reset van de tv-ontvanger proberen, en het nogmaals checken?

Er staat helaas geen aflevering (8595) van the bold online.. 

@Reneeetje, sorry voor de late reactie. Dit is bekend en wordt aan gewerkt!