Beantwoord

Videoland opzeggen

  • 9 January 2019
  • 13 reacties
  • 7617 keer bekeken

Reputatie 3
Badge
Ik heb Videoland toegevoegd op mijnkpn maar vind nu daar helemaal niet meer de optie om een pakket uit of aan te zetten. Onder welk menu staat dit?

*Admin: eigen topic voor je vraag aangemaakt
icon

Beste antwoord door Vikash van KPN 9 January 2019, 09:21

Bekijk origineel

13 reacties

Reputatie 7
Badge +21
Goedemorgen @freak969 . Je kan pas na een maand het Videoland pakket verwijderen, dit kan op verschillende manieren. Op deze pagina kan je lezen hoe je dit kunt doen. Mocht het niet lukken, dan hoor ik het graag van je.
Reputatie 3
Badge
Je kon toch gelijk je abonnement opzeggen? Bij Videoland kan dit wel namelijk dacht ik? Ik betaal nu toch voor 1 maand?
Reputatie 7
Badge +21
@freak969 Elk zenderpakket heeft een contractduur van één maand. Daarna kan je het zenderpakket per dag uitzetten. Het reeds vooruit betaalde termijnbedrag wordt op de volgende factuur verrekend.
Reputatie 4
Badge +1
Dus als ik het goed lees kun je niet tijdens de eerste maand opzeggen om te voorkomen dat een tweede maand gefactureerd wordt? Je moet dus eerst wachten tot de volgende maand begint (en KPN het maandbedrag alvast heeft geïncasseerd van je rekening) en pas dan kan je het uitzetten en moet je nog een maand wachten voor je het teveel betaalde bedrag terug krijgt? Beetje vreemde gang van zaken, tenzij ik het natuurlijk helemaal verkeerd begrepen heb.
Reputatie 7
Badge +21
Je kan een zenderpakket inderdaad pas na een maand verwijderen. Als je bijvoorbeeld vandaag het Videoland pakket zou activeren, kan je het na 09-02-2018 opzeggen. Stel dat je elke maand de factuur rond de 15e ontvangt. Dan wordt er op de factuur van januari 7 dagen in rekening gebracht voor het Videoland pakket plus de kosten van de aankomende maand (je betaald altijd een maand in het voren). Als je het na een maand opzegt zal het Videoland pakket niet meer in rekening gebracht worden op de factuur van februari en het reeds vooruit betaalde termijnbedrag verrekend worden voor de periode dat je er geen gebruik van hebt gemaakt. je betaald dus alleen maar voor de periode dat je er naar kan kijken.
Je kunt na 1 maand direct opzeggen. Het is dan binnen 20 minuten verdwenen. V.a. de tweede maand wordt het per dag berekend. Je betaatt niet meteen een hele maand.
Reputatie 3
Badge
En als je opzegt. En je neemt weer een abonnement als er weer eens een serie is die je wilt zien. Kun je dan wel weer per dag opzeggen omdat je de vorige keer al een hele maand een abo hebt gehad?
Als je het opzegt, kun je dan nog wel steeds de volle maand videoland bekijken?
Reputatie 7
Badge +21
@freak969 Als je het opzegt en daarna weer toevoegt aan het abonnement moet je opnieuw voor minimaal 1 maand afnemen.

@Yps Als je het na een maand opzegt wordt het binnen 20 minuten verwijderd en kan je er niet meer naar kijken.
Reputatie 3
Badge
Ik zie nu op mijn rekening het volgende.

Periode 04 jan t/m 08 jan
Videoland Pakket
1,45 euro

En daaronder gewoon de abonnementskosten van 8,99. Wat is die 1,45 dan?
Als je onderstaande gegevens (ik kan die niet zien dus geen idee) in je forumprofiel hebt staan kan Vikash het even inzien en verklaren voor je. Maar ik denk dat ik dat ook kan, zie onder.

Zodat je door een moderator geholpen kunt worden zou je je gegevens willen invullen in je forumprofiel? Deze gegevens zijn niet publiek te zien.
I.i.g. voor- en achternaam, postcode + huisnummer, klantnummer(s), Tel.nr. (op de regel Persoonlijke opmerkingen)
Na het invullen onderaan op {Sla wijzigingen op} klikken.

Videoland betaal je vooruit, dus nu t/m 8 februari. Je bent echter begonnen met Videoland nog net in een vorige betaalmaand. 5 dagen = € 1,45.

Je hebt Videoland 4 januari aangezet. Dan kun je het v.a. 5 februari weer uitzetten. Het niet gebruikte deel van de maand 9 januari t/m 8 februari (vooruitbetaald nu, die 8,99) krijg je dan weer terug op de (een) volgende factuur.
Videoland betaal je per dag uiteindelijk.
Reputatie 3
Badge
Ok bedankt, het is al duidelijk nu.
Heb nog kleine aanpassing i.d. tekst gedaan. Je betaalt niet vooruit op februari maar dus 9 januari t/m 8 februari natuurlijk.
@freak969

Reageer