Beantwoord

Videoland opzeggen lukt niet

  • 10 October 2021
  • 5 reacties
  • 148 keer bekeken

Hoi, ik wil Videoland opzeggen, maar in de app geeft hij de optie niet en op de tv krijg ik een foutmelding die het netwerk betreft. Wat nu? Gr

*Admin: afgesplitst en eigen topic voor aangemaakt

icon

Beste antwoord door Jasper van KPN 11 October 2021, 13:03

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

5 reacties

Reputatie 7

Hoi @WouterTwee, dat is gek als je het zenderpakket wilt stoppen. Met de gegevens in je profiel ben ik meteen al even voor je gaan kijken, zo te zien kon Videoland per gisteren (10 oktober) opgezegd worden. Lukt het wel als je het nu probeert?

Hoi, 

 

Het lukt mij niet om Videoland op te zeggen. Ook niet via Instellingen, Zenderpakketten. Er is iets fout gegaan …. Via Videoland zelf lukt het ook niet. Vraag me nu af of ik niet beter KPN af kan zeggen. 

Reputatie 7
Badge +22

Hoi, 

 

Het lukt mij niet om Videoland op te zeggen. Ook niet via Instellingen, Zenderpakketten. Er is iets fout gegaan …. Via Videoland zelf lukt het ook niet. Vraag me nu af of ik niet beter KPN af kan zeggen. 

@Sylvia V niet gelijk gaan zeggen dat je KPN beter kunt stop zetten. @Jasper of een andere KPN moderator moet je wel even de tijd geven om dit voor jou op te lossen. 😉

Reputatie 7
Badge +22

Hoi @WouterTwee, dat is gek als je het zenderpakket wilt stoppen. Met de gegevens in je profiel ben ik meteen al even voor je gaan kijken, zo te zien kon Videoland per gisteren (10 oktober) opgezegd worden. Lukt het wel als je het nu probeert?

@WouterTwee is het nog gelukt om Videoland stop te zetten?

Reputatie 7

Hoi @Sylvia V, welkom bij ons op het forum. Heb je het ook in MijnKPN kunnen proberen? Wat gebeurt er daar? Ik kan nog niet met je meekijken, want ik heb geen gegevens van je. Als het niet via MijnKPN lukt kan je jouw forumprofiel volledig invullen en hieronder een seintje geven als je dat hebt gedaan.