Beantwoord

Videoland Temptation Island VIPS

  • 7 July 2019
  • 5 reacties
  • 867 keer bekeken

Hallo. Ik heb videoland.. Nu staat de nieuwe aflevering van temptation island vips er nog steeds niet op
icon

Beste antwoord door Dennis Schreve 7 July 2019, 10:22

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +22
Hoi @Simoontje

Even achterop de tv ontvanger het schakelaartje uitzetten, en daarna weer aan. Want het kan zijn dat Videoland dan nog niet ververst. RTL Nederland de eigenaar van Videoland kampt ook met storingen.

Ik heb ze wel in de lijst staan:


Ik hoop dat ze bij jou ook tevoorschijn komt.
Reputatie 7
Badge +21
Goedemiddag @Simoontje, welkom op het Forum en bedankt voor je bericht!

Dan was het denk ik inderdaad nog niet helemaal bijgewerkt. Heb je al gekeken of het werkt als je de tv-ontvanger even uitschakelt en weer inschakelt? Zo niet, dan kan je ook nog even een reset van de tv-ontvanger proberen.

Wil je laten weten of dit geholpen heeft? Zo niet, dan moeten we nog even verder kijken!
Niet bij "Onlangs toegevoegd" kijken. Daar staat altijd van een serie alleen de éérste aflevering ter aanduiding dat de serie is toegevoegd. Onder, euhm, TV progamma dus. 😃 Daar zul je alle afleveringen vinden.
Van deze serie wordt er steeds één aflevering per week toegevoegd.
Bedankt voor al jullie reacties. Hii Staat erop na het resetten van mijn modem. Super bedankt
Reputatie 7
Badge +22
Bedankt voor al jullie reacties. Hii Staat erop na het resetten van mijn modem. Super bedankt
Graag gedaan, mocht er nog iets zijn dan weet je ons te vinden Simoontje.

Reageer