videoland uitgezet opname pakket kwijt

  • 5 December 2019
  • 9 reacties
  • 135 keer bekeken

Wij hadden het videoland pakket. erg veel aanbod is er niet. Dus uiteindelijk uitgezet. Hierdoor vervalt ook je opname pakket! wat eigenlijk gewoon bij je abonnement hoort, erg vreemd.

Heb nu een abonnement op film1. als ik deze verwijder in de toekomst ben ik dan ook mijn opname pakket weer kwijt ?

Gebeld en het antwoord was dat ik dus een nieuw abonnement krijg waar het pakket wel in zit.

Heel erg vreemd allemaal.

Ik had alles, al vele jaren !


9 reacties

Reputatie 7

Raar verhaal dat je een nieuw abonnement krijgt.

Welk een abonnement had/heb je en welk abonnement zou je dan gaan krijgen?

@wjb We krijgen weer het zelfde abonnement Thuis alles in 1 200mb ( nu 100mb omdat we spotify premium er gratis bij hebben)

Reputatie 7

Dus je krijgt geen nieuw abonnement maar het opnemen pakket wordt weer aan gezet en  de 200Mbps snelheidsverhoging wordt toegevoegd.

@wjb ja dat klopt alleen de snelheid verhoging niet omdat dan mijn gratis spotify premium vervalt

Reputatie 7
Badge +17

Hoi Patrick en welkom op het forum! Als je alleen Videoland uitzet zou het Opnemen pakket niet uit moeten gaan, dat is een fout geweest. Ik ga er dan ook niet vanuit dat dit weer gebeurt als je het Film 1 pakket uitzet. Ik hoop in elk geval dat je tevreden bent met je nieuwe pakket. :slight_smile:

@Sanne_M  het opnemen pakket heb ik nog steeds niet. Wel 😫 

Reputatie 7
Badge +17

Dan voegen we die weer toe! Lukt het je om dit te doen via je MijnKPN of via de TV-ontvanger zelf? Hier vind je hoe je dit doet. Mocht dit niet lukken, wil je dan je forumprofiel aanvullen met je gegevens en mij een seintje geven wanneer je dit gedaan hebt? 

Is al opgelost. 

Via het kastje of via de app was dit pakket gewoon zichtbaar bij zenderpakketten, dus zou aan moeten staan.maar dit was niet het geval. Beetje raar allemaal.

 

Reputatie 7
Badge +17

Dat is inderdaad gek. Als het opnemen nu nog niet lukt raad ik je aan om de TV-ontvanger te resetten volgens de stappen op deze pagina (stap 2). Ik hoop dat alles dan weer werkt! 

Reageer