Beantwoord

Vikings seizoen 5

  • 17 January 2019
  • 13 reacties
  • 3969 keer bekeken

Iemand enig idee wanneer Vikings seizoen 5 wordt toegevoegd ? Zou fijn zijn dit te weten !
icon

Beste antwoord door Paul van KPN 7 May 2019, 09:23

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

13 reacties

Reputatie 7
Badge +25
Hi @HP Rijk van Nijmegen, welkom. Fijne serie is dat hè? Seizoen 5B wordt op dit moment uitgezonden in Amerika (en in NL via Film1). Vaak zit er nog wel wat tijd tussen eerlijk gezegd. Ik heb dus helaas nog geen datum voor je wanneer wij seizoen 5A/B toevoegen aan het Pluspakket maar zodra ik meer weet zal ik het je melden.
Hallo,

Ik zie dat het inmiddels 3 maanden is geleden dat bovenstaande antwoord is gegeven. Is er inmiddels al meer duidelijkheid wanneer seizoen 5 van de Vikings wordt toegevoegd aan het Pluspakket?
Reputatie 7
Badge +25
Hoi @JKS! Eerst zal seizoen 5A worden toegevoegd. Mijn verwachting is dat dat begin mei zal zijn.

Dat zijn dus de eerste 10 afleveringen van seizoen 5. Een seizoen van Vikings wordt altijd in 2 delen uitgebracht (ook in Amerika).
Hoi Paul, bedankt voor je snelle reactie. We wachten in spanning af op seizoen 5a van de Vikings. Ik zal het pluspakket in de gaten houden.
Reputatie 7
Badge +25
@HP Rijk van Nijmegen @JKS: Seizoen 5A staat er trouwens op. Veel kijkplezier!
Hoi Paul, eerst was 5B van de Vikings toegevoegd. Toen ik een aantal dagen later wou kijken was het niet meer aanwezig op demand.
Wat is hier de oorzaak van?
Reputatie 7
Badge +25
Hoi Paul, eerst was 5B van de Vikings toegevoegd. Toen ik een aantal dagen later wou kijken was het niet meer aanwezig op demand.
Wat is hier de oorzaak van?

Hi @JKS, als 5B was toegevoegd, dan was dat vast en zeker een fout aangezien we die content nu nog niet mogen aanbieden... Ik verwacht 5B eerder aan het eind van dit jaar pas. Beloftes kan ik er niet over doen, maar dat is m'n inschatting..
Hi Paul, bij Ziggo is het tweede deel van seizoen 5 inmiddels beschikbaar. Waarom mag KPN deze content dan nog niet aanbieden?
Reputatie 7
Badge +25
Hi Paul, bij Ziggo is het tweede deel van seizoen 5 inmiddels beschikbaar. Waarom mag KPN deze content dan nog niet aanbieden?
Hi @EstherVals! Het komt uiteindelijk allemaal op het aankopen van de rechten neer. Daar is ook de vanaf/tot datum bepaald.

Vaak komen die data redelijk overeen trouwens (bij nieuwere series) tussen verschillende providers, maar in dit geval blijkbaar niet... Helaas kan ik het niet specifieker verklaren.

Beste KPN,

Vanaf 4 december start seizoen 6 van vikings ik zou het erg waarderen als jullie voor die tijd deel 2 van seizoen 5 beschikbaar zouden stellen in het pluspakket. Ik zat er net lekker in. 

Alvast bedankt!

Wanneer wordt seizoen 5B toegevoegd.

Reputatie 7
Badge +25

Wanneer wordt seizoen 5B toegevoegd.

Hoi allen. Vikings seizoen 5B worden medio december toegevoegd!

Bwaaaah EINDELIJK!! :heart_eyes:  hoop zsm in december. Word gek van de spoilers op insta voor 6 en zelf 5B nog niet eens kunnen kijken.Â