Vraag

Voorstel toevoegingen zenders in 2019

  • 25 January 2019
  • 3 reacties
  • 316 keer bekeken

Reputatie 2
Zeer geachte heer / mevrouw,

Langs deze weg dien ik hierbij een verzoek in om dit jaar de volgende zenders toe te voegen:

Stingray Brava
Mezzo
Alle regionale zenders welke in het jaar 2017 zijn verdwenen in de regio Den Haag.
Het gaat om de volgende regionale zenders:

Omroep Limburg L1
RTV Drenthe
RTV Oost
Omroep Flevoland
RTV Noord

Ik vind het nog steeds jammer dat bovengenoemde zenders niet meer te ontvangen zijn!
Ik denk dat U met mijn verzoek vele kijkers een groot plezier zal doen.

Voor uw medewerking ben ik U bij voorbaat zeer erkentelijk.

Met vriendelijke groeten,
Jos Parlevliet

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Prima topic. Ook om medio nu mee te starten.

Laten we er wat betreft de Regionalen van maken: alle Regionalen weer landelijk. Zoals dat ook (nog steeds) is bij ALLE andere providers! (alleen KPN is zo krenterig)

Voor de radio: WDR 4 (niet voor mezelf, maar is regelmatig vraag naar)

P.S. Stingray Brava stopt per 26 februari. Maar Stingray gaat het kanaal Classica aan providers aanbieden.
Reputatie 7
Badge +28
Als je TV via internet wilt bekijken is er een alternatief pakket via Canal Digitaal:

BOMVOL voor 14,95 per maand. Geen schotel nodig!

Dan kan je ongeveer 60 zenders ontvangen waaronder alle regionale zenders en ook de klassieke zenders Mezzo en Brava (dadelijk wordt dat Classica)

https://www.canaldigitaal.nl/pakketten/tv-app/

Deze zenders dus: (Plaatje TV Drenthe ontbreekt, maar die zit er ook bij.)

Admin: in het kader van leesbaarheid van het topic, de afbeeldingen verwijderd, het zenderoverzicht van Canal Digitaal is op hun website terug te vinden
Reputatie 7
Badge +28

@Jos Parlevliet

 

Het jaar 2019 nadert het einde. Heb je al besloten wat je gaat doen met betrekking tot jouw TV-abonnement.

In het pakket VOL zitten alle regionale zenders alsmede BRAVA HD. In BOMVOL zit ook C-Music, Mezzo ontbreekt. VOL kost 11,95 BOMVOL kost 14,95. 

Hieronder de nieuwe link naar het overzicht:

https://m7cdn.io/canaldigitaal/downloads/klanten/canal-digitaal-zenderlijst-vol-en-bomvol.pdf

Â