Beantwoord

waarom is zender 85, animal planet niet meer zichtbaar

  • 13 April 2021
  • 12 reacties
  • 2211 keer bekeken

12-04-2021

Tot afgelopen weekend konden wij op kanaal 85 animale planet bekijken.

Vanaf maandag 11-04-2021 is de complete zender verdwenen?

Waarom is dit?

icon

Beste antwoord door RBxx 13 April 2021, 11:04

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

12 reacties

Reputatie 7
Badge +9

Goedemorgen beste Ribia ikzelf heb net nog gecondoleerd maar bij ons doet die zender het wel animal planet prima. 🙂

Reputatie 7
Badge +21

Hallo @Ribia 

Tot 5 april waren 8 zenders uit het pluspakket te zien met het basispakket. Dit was een compensatie i.v.m. de traagheid v.h. menu.

Dat waren deze zenders:

  • 36 Eurosport2
  • 52 Nick Toons
  • 53 Nick jr. BG
  • 54 Nick Music
  • 71 Comedy central extra
  • 83 Discovery Science HD
  • 85 Animal Planet HD
  • 110 MTV Music

Animal Planet is inderdaad pas gisteren weer verborgen voor diegenen die geen pluspakket hebben. Die waren ze 4/5 april even vergeten….

Bedankt voor de reacties.

Duidelijk verhaal moeten we toch maar voor het pluspakket gaan dan om de zender weer te kunnen kijken

 

Slechte zaak dat een aantal zenders opeens zonder aankondiging verdwenen zijn.  Word het toch tijd om eens verder te kijken dan kpn. 

Slechte zaak dat een aantal zenders opeens zonder aankondiging verdwenen zijn.  Word het toch tijd om eens verder te kijken dan kpn. 

Een beetje late reactie op een topic van 8 maanden oud.

Terwijl de oorspronkelijke vraag al weer door de werkelijkheid achterhaald is, kanaal 85 bestaat gewoon.

Eerst even goed inlezen en controleren voordat je reageert @Jos 1959 

192TV (113) was tijdelijk open gezet voor het basispakket, @Jos 1959 . Dat gebeurt met die zender elke kerst/jaarwisseling.

Waarom verdwijnen er bepaalde zenders zomaar zonder enige informatie van KPN ,ook ik kijk regelmatig naar Animal planet kanaal 85 gewoon verdwenen dank je KPN voor de trouwe klant je word gewoon gedwongen om een ander pakket te nemen of je kan alleen naar zenders kijken die KPN je aanbied. En daar betaal je dan zoveel Abonnement kosten voor! 

 

 

Hoi, @Ankie Van Der Bijl .

Animal Planet zit nog gewoon in het PLUSpakket op nummer 85. Ook komend jaar 2023 nog. Animal Planet zit al jaren in het pluspakket. 

Is daar misschien wat mis mee bij jouw? Heb je bv wel Eurosport 2 (36) nog?

Op dit moment heb ik AP op 85 zowel via de ontvanger als via de laptop.

Ik neem aan dat ie bij jouw ook (weer) werkt. Anders hoor ik dat graag. 

Reputatie 7
Badge +20

@Ankie Van Der Bijl 

Als je KPN Hussel en KPN mobiel hebt, krijg je het pluspakket gratis.

Je moet het wel beide in MIJNKPN aanmelden.

 

Animal Planet zat volgens mij altijd in het Pluspakket.

Zoals je in deze topic van 1 JAAR geleden (boven) kan lezen was het tijdelijk in het basispakket.

Ook Eurosport 2 zit in het pluspakket.😉

 

Wijzigingen zie je altijd gemeld in dit forum en je krijgt ook altijd een mail van KPN.

Dank je ik snap nu waarom ik het niet meer heb  ik ben overgegaan met mijn mobiel naar een andere provider,heb nog wel alles in een pakket bij KPN ,ga contact opnemen met KPN denk dat het probleem is dat mijn mobiel abonnement is vervallen! 

ik ben overgegaan met mijn mobiel naar een andere provider (…) het probleem is dat mijn mobiel abonnement is vervallen!

Inderdaad, @Ankie Van Der Bijl . Als je Animal Planet weer wilt hebben zul je het pluspakket moeten gaan nemen.

Dat kost met Hussel 6,99 per maand en met Alles in één 9,99 per maand.

In het pluspakket zit momenteel 28 toegevoegde tv zenders (waar onder 2 erotische) + een aanbod via on demand van films.

Je kunt zelf het pluspakket, tegen betaling nu, aanzetten via MijnKPN.