Beantwoord

Wijziging abonnement lukt niet na verlenging

  • 11 July 2020
  • 7 reacties
  • 54 keer bekeken

Ik heb vorige week mijn abbonnement verlengt maar nu wil ik in mijn kpn mijn abbonnement wijzigen en nu kan dit niet ?

klopt dit of moet het gewoon kunnen?

*Admin: reactie afgesplitst, eigen topic aangemaakt.

icon

Beste antwoord door Svdheijde 14 July 2020, 12:18

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

7 reacties

Hallo @Svdheijde , in de app kan niet alles, via het webadres wel.

 

Ok ga ik dat even proberen

Zelfde verhaal ook niet

Hallo @Svdheijde , dan is de afwikkeling van de laatste wijziging nog niet rond en kun je (nog) geen aanpassingen doen.

 

Reputatie 7
Badge +25

Hi @Svdheijde. Om welke diensten gaat het precies? Ik zie een abonnement op internet/tv/telefonie staan, maar die is niet recentelijk veranderd of iets dergelijks. Als je inlogt in MijnKPN, zie je waarschijnlijk ook nog steeds het Alles-in-1 Standaard pakket staan. Klopt dat? Wat zou het moeten zijn?

Het gaat over het gsm abbonnement nu blijkt het zo te zijn omdat ik het abbonnement 3 maanden van te voren heb verlengt kan ik het niet wijzigen

Reputatie 7
Badge +25

Dan deed ik toch even de verkeerde aanname dat het over het vaste abonnement ging, excuses.

Het klopt inderdaad. Zodra je vervroegd verlengt, staat er een wijziging/order open tot de vernieuwing in gaat. Die order voorkomt dat je in de tussentijd een wijziging kan doen.