Beantwoord

YouTube en Netflix lopen vast

  • 20 March 2019
  • 4 reacties
  • 334 keer bekeken

Sinds langere tijd hebben wij problemen met de YouTube en Netflix app en dan met namen met de verbinding. Het komt heel vaak voor dat de YouTube app vastloopt als wij een filmpje aan willen zetten. (Erg vervelend voor onze kleine). Hierna krijgen wij geen enkel filmpje meer aan de praat en kunnen we het (zwarte) kastje gerust aan en uit zetten met de schakelaar aan de achterkant. Niets reageert meer.

Dit geldt ook voor de Netflix app. Alles loopt vast en met de afstandbediening kun je niks meer doen.

Lijkt mij niet echt de bedoeling en hoop graag een oplossing. Het opnieuw installeren van de software heb ik al een keer gedaan. Geen resultaat.

Alle hulp is fijn!

Pieter
icon

Beste antwoord door Nadia 21 March 2019, 13:28

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 5
Badge +4
@Jeudeplanque Er komt deze/volgende week een update voor 2 ontvangers die deze bug zou moeten oplossen. Ook hier bij mij loopt Netflix in een week al 2x vast en de ontvanger reset zichzelf.
Even afwachten dus....
@Spacestar bedankt voor je reactie. Wordt de software op de ontvangers dan vanzelf geüpdatet of is het een kwestie van nieuwe ontvangers aanvragen?

Ik moet alleen de ontvanger iedere keer handmatig aan en uit schakelen. Dat is wel ontzettend vervelend....
Reputatie 2
Badge
@Spacestar bedankt voor je reactie. Wordt de software op de ontvangers dan vanzelf geüpdatet of is het een kwestie van nieuwe ontvangers aanvragen?

Ik moet alleen de ontvanger iedere keer handmatig aan en uit schakelen. Dat is wel ontzettend vervelend....


Dit gaat allemaal van zelf. Als er echter niets gebeurd na een week of 2 kan je eventueel even de kastjes van het stroom halen. Als je ze dan weer aansluit zullen ze automaties voor updates zoeken.
Reputatie 7
Hallo Jeudeplanque, welkom op het KPN forum. Dat is inderdaad een heel akelig probleem. Het wordt veroorzaakt door het vollopen van het vrije geheugen van de tv-ontvanger(s), de een heeft daar meer last van dan de andere gebruiker. Door de tv-ontvanger te resetten lost het probleem (tijdelijk) op, ik snap dat het niet de meest optimale oplossing is. In de update van volgende week voor de tv-ontvangers moet die bug zijn opgelost 🙂 Nog heel even geduld!

Reageer