Vraag

Youtube loopt steeds vast

  • 15 October 2021
  • 6 reacties
  • 100 keer bekeken

Zijn er meer mensen die problemen hebben met youtube kanaal ,ik ben echt youtube verslaafd maar moet steeds tvkastje resetten omdat youtube vast loopt of niks doet 

 

*Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid

 


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

6 reacties

Reputatie 7
Badge +17

Hi @Sigi lafleur! Heeft YouTube in het verleden wel goed gefunctioneerd? Hoe is je tv-ontvanger verbonden met het modem? Bekabeld of via een DVS/versterker? Welke melding krijg je in beeld als YouTbe vastloopt? Kun je hierna nog wel terugschakelen naar live tv of zit er niets anders op dan een reset/stroomloos maken. 

Laatste vraag: Welk type tv-ontvanger heb je? 

Ben benieuwd en hoor graag! 

 

 

Hallo lisa

In het begin ging youtube nog wel ok ,het is gekoppeld met kabel ,soms krijg ik de melding dat ik de app moet vernieuwen terwijl ik kijk via zender 201 ,dan vernieuw ik het via dat icoontje wat er dan staat maar het wordt alleen maar erger langzamer en loop meer vast meestal krijg ik geen melding off iets dan stop het gewoon.

Soms kan ik terug naar live tv maar meestal moet ik de tvmodem aan en uit zetten 

Tvmodem model :arris vip2952v2

Experia box v10 

Dit probleem heb ik in huiskamer maar ook op slaapkamer daar heb ik het zelfde tvmodem 

Ik hoop dat hier wat aan gedaan kan worden daar ik echt verslaafd ben aan youtube maar me nu meer aan het ergeren ben aan dit probleem 

Gr sigi lafleur 

Reputatie 7
Badge +17

@Sigi lafleur Het is niet goed dat je het modem helemaal opnieuw moet opstarten. Heb je op zo'n moment al eens een Frisse start geprobeerd uit te voeren. Zo niet, kun je dit eens doen? 
Gezien je op beide ontvangers hetzelfde ervaart, kan het probleem ook verderop in het netwerk zitten. Heb je een glasvezelverbinding of koper? Als je glasvezel hebt, dan heb je een glasvezelkastje in je huis hangen. Overweeg om die eens 2 minuten stroomloos te maken. Je (tv-) en internetverbinding valt dan wel tijdelijk weg. 

Hallo lisa 

Nee heb geen glasvezel ,ik zit paticulier gehuurd en mijn huurbaas wil dit niet hier oudere man en snap dat allemaal niet 

 

En nee iedere keer modem opnieuw starten is geen oplossing nee is gewoon vervelend 

Gr s lafleur

Reputatie 7
Badge +17

Snap ik @Sigi lafleur! Laten we de huurbaas buiten beschouwing. Het abonnement staat wel op jouw naam? Als je het goed vindt, kijk ik even met je mee. Kun je je abonnementsgegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd? Postcode, huisnummer, klantnummer en de laatste 3-cijfers van het bij ons bekende bankrekeningnummer is voldoende. 

Hallo lisa

 

Bij deze ingevuld 

Gr sigi