Beantwoord

Youtube via chromecast

  • 8 February 2019
  • 3 reacties
  • 90 keer bekeken

Ik ervaar nu al enige tijd problemen met casten.Is mijn verbinding minder geworden? Nee. WiFi .? Nee. iPad? Het is slechter geworden vanaf dat YouTube een betaalkanaal opzet. En KPN een kanaal 201 heeft. Wie heeft er nog ervaring mee. Op 201 werkt maar is qua bediening nog iets van de vorige eeuw. Is dat bij alle aanbieders. .?
icon

Beste antwoord door Paul van KPN 11 February 2019, 12:48

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Reputatie 7
Badge +25
Hoi Putintgos. Als je cast je vanaf je mobiel/tablet naar de Chromecast, dan heeft KPN daar vrij weinig mee te maken. Behalve dan dat je op hetzelfde WiFi-netwerk zit als het goed is. Ik kan me ook moeilijk voorstellen dat dat 'betaalkanaal' of zender 201 daar iets mee te maken heeft.

Maar je kan ook de Youtube-app gebruiken op de tv-ontvanger (zender 201), en besturen via jouw mobiel/tablet (door in de YT-app het castincoontje te selecteren, en voor de tv-ontvanger te kiezen). Dat zou wel goed moeten kunnen werken.

Wat er bij andere aanbieders speelt weet ik niet eerlijk gezegd.
Bedankt, ik zal het proberen. Tot opheden was het nog steeds slecht.
Reputatie 7
Welke Experia Box heb je?
Gebruik je ook nog andere wifi toegangspunten zoals bijvoorbeeld de Experia WiFi?