Beantwoord

zender geeft zwart beeld, blijft hangen of geen geluid na overschakelen en/of pauzeren

  • 16 March 2021
  • 15 reacties
  • 617 keer bekeken

Als ik van een zender overschakel naar ARD dan krijg ik regelmatig een zwart beeld, dan moet ik de ontvanger opnieuw opstarten. Als ie het dan doet en ik pauzeer de zender, dan blijft ie daarna gewoon op pauze staan als ik op play druk, of na 30 x drukken gaat ie verder maar zonder geluid. Dan moet ik de ontvanger opnieuw uit en weer aan zetten, maar dan ben ik de gebufferde uitzending kwijt. Het gebeurt steeds bij ARD. Ik doe dit al jaren zo, nooit problemen gehad toen het nog Telfort was, maar nu het KPN is werkt het voor geen meter meer. Ik begin er een beetje strontziek van te worden. En bellen of mailen schijnt ook lastig te zijn, ik kan geen contact gegevens vinden, die hebben jullie goed verstopt. Ja faecesboek en twatter, daar doe ik helaas niet aan. Jullie voorgekauwde antwoorden heb ik ook niks aan, dus: HOE de fuq kan ik contact opnemen met een echt persoon, anders dan dat ik hier m’n klauwen blauw zit te typen???

 

Arris VIP2952 via UTP kabel op Experia Box V10, pas nog updates gehad.

icon

Beste antwoord door MrFlyingV 3 January 2022, 18:03

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

15 reacties

Reputatie 7
Badge +17

Hi @npkkcuf! Wel opvallend dat het specifiek bij 1 zender speelt. In de meeste gevallen is een reset van de TV ontvanger voldoende om dit soort problemen op te lossen. Zou je die kunnen doen en hier kunnen aangeven of je daarmee weer normaal kan zappen? 

Dat had ik al een keer of 2 gedaan, maar de modem niet, dus ga ik vanavond modem EN ontvanger doen, dan de komende week kijken hoe dat gaat, 1 avond zonder problemen is nog geen aanwijzing dat het opgelost is.

Reputatie 7
Badge +17