Zender van de maand: april 2021

  • 30 March 2021
  • 0 reacties
  • 136 keer bekeken

Reputatie 7
Badge +30

Zomertijd is weer in het land, mijn favoriete tijd van het jaar :smile:

En om dan ook maar daarop door te associëren met licht en zomer en geel en buiten…. Dan kom ik toch al gauw uit op National Geographic! Laat Nat Geo Wild nou ook de zender van de maand zijn in april. Toeval! Of misschien ook niet….

 

 

Zoals de naam al aangeeft tref je bij onze nat geo vrienden uitzendingen aan over de wilde natuur. Zowel programma's gericht op specifieke dieren of diersoorten, programma's over gebieden met al hun aanwezige soorten, en programma's over mensen die met wilde dieren werken. 

 

Nat Geo Wild vind je in het Pluspakket op kanaal 87. Heb je het Pluspakket nog niet? Dan kijk je de hele maand april gratis via kanaal 42. Ook via iTV Online kun je dit kanaal gratis kijken.

Als je ook na april wilt blijven kijken, kun je het Pluspakket via de tv-ontvanger (Menu » Mijn service » Zenderpakketten / Menu » Instellingen » Zenderpakketten) of via MijnKPN toevoegen aan je pakket voor €9,99 p/m (abonnementen voor 8-10-2019) of €6,99 p/m (Hussel).


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.