Zenderpakketten uitzetten is niet mogelijk

  • 19 July 2021
  • 7 reacties
  • 121 keer bekeken

Hallo,

ik wil dat mijn ziggo abonnement stopt en ook het plus pakket om wat kosten te besparen, altijd zeer te vrede over kpn alleen wordt het nu wel te gek kwa prijzen!

elke keer als ik iets wil uitzetten kan dat niet heel irritant graag dit probleem oplossen aub.

mvg


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

7 reacties

@Janssen024 Hoezo lukt dat niet? Probeert u dat via "mijn kpn", of via het TV menu ?

Beide lukt niet 

@HansaanZet Kunt u aangeven waar in het proces het fout gaat en wat voor melding krijgt u dan of waar kunt u niet verder ?

Het is heel simpel kpn app staat wijzigen niet mogelijk en tv kasje laad niet eens mijn pakketten.

 

Reputatie 7

Hoi @Janssen024, welkom op het forum. Staat er in MijnKPN ook bij waardoor het niet mogelijk is om een wijziging te doen? Het kan bijvoorbeeld zijn dat er al een wijziging openstaat en dat die eerst afgerond moet zijn voor er een nieuwe wijziging gedaan kan worden. Kan je een screenshot delen van die melding (met daarin eventuele privégegevens verborgen i.v.m. privacy) die je daar krijgt? En kan je daarnaast je forumprofiel volledig invullen?

Dit geeft hij al meer dan een week aan het maakt niet uit hoelang ik wacht 😤

Reputatie 7

Daar staat dat er al een wijziging in behandeling is, dat verklaart waarom je niets nieuws kunt doen. Maar een week is natuurlijk wel erg lang. Had je toen ook het zenderpakket uitgezet, of iets anders? En zou je je forumprofiel nog in kunnen vullen zoals ik vroeg? Zonder jouw gegevens kan ik er niets over zien.