Ziggo Sport nog steeds actief na wijziging

  • 13 April 2021
  • 2 reacties
  • 10 keer bekeken

Ik heb na 3 maanden gratis Ziggo sport opgezegd. Nu blijkt ik echter nog steeds lid van Ziggo sport. Ik heb het opnieuw via mijn KPN opgezegd maar hij slaat het niet op. Inmiddels betaal ik elke maand bijna €15,- voor iets waar ik niet naar kijk. En de bereikbaarheid van KPN is zeer slecht.

 

*Admin: Eigen topic voor vraag aangemaakt.


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

2 reacties

Reputatie 7
Badge +17

Welkom op ons forum, @BoudewijnPeize, leuk dat je ons gevonden hebt! Er gaat duidelijk iets niet helemaal goed bij het uitzetten van Ziggo Sport Totaal. Ik kijk graag even met je mee. Zou je je forumprofiel willen aanvullen met je postcode, huisnummer, geboortedatum en klantnummer? De gegevens in jouw profiel zijn alleen zichtbaar voor jou en de moderators. Geef je hier een seintje wanneer je jouw profiel hebt ingevuld?

voor iets waar ik niet naar kijk.

Dan begrijp ik niet waarom je het überhaupt had genomen…. :open_mouth:. Drie maanden gratis niet gekeken?