Beantwoord

zoeken films in videoland

  • 1 December 2020
  • 10 reacties
  • 266 keer bekeken

Sinds vorige week hebben wij videoland aanstaan, maar hoe zoek je dat in? Als ik naar films, videoland ga en ga zoeken krijg ik overal resultaten van, maar niet van videoland zo lijkt het. Het lijkt ook wel alsof voor alle films nog betaald moet worden. Daar heb ik videoland toch niet voor aangezet?

 

Waarom is dat?

icon

Beste antwoord door PeterG 4 December 2020, 15:17

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

10 reacties

Reputatie 7
Badge +20

Hi @Johan046, wat jammer dat je nog niet lekker naar het Videoland aanbod kan kijken :slight_frown:

Als je naar het On Demand aanbod gaat via het menu, zou je daar wel alles moeten zien, raar dus dat dit bij jou anders is. Ik wil graag even controleren of Videoland wel echt aanstaat onder je KPN abonnement, zou je daarvoor je gegevens in willen vullen in je profiel en hier een seintje geven als je dat hebt gedaan?

Hi @Johan046, wat jammer dat je nog niet lekker naar het Videoland aanbod kan kijken :slight_frown:

Als je naar het On Demand aanbod gaat via het menu, zou je daar wel alles moeten zien, raar dus dat dit bij jou anders is. Ik wil graag even controleren of Videoland wel echt aanstaat onder je KPN abonnement, zou je daarvoor je gegevens in willen vullen in je profiel en hier een seintje geven als je dat hebt gedaan?

Hoi Maja, mijn profiel is ingevuld, hopelijk kan je zien wat er aan de hand is.

 

Reputatie 7
Badge +20

Bedankt! Even ter controle zodat ik zeker weet dat ik het juiste abonnement voor mijn neus heb; zou je de naam van de contractant nog in het opmerkingsveld van je profiel willen noteren? Ik kom wel een abonnement tegen op dit adres, maar dat staat niet op jouw naam :wink:

Bedankt! Even ter controle zodat ik zeker weet dat ik het juiste abonnement voor mijn neus heb; zou je de naam van de contractant nog in het opmerkingsveld van je profiel willen noteren? Ik kom wel een abonnement tegen op dit adres, maar dat staat niet op jouw naam :wink:

Gedaan! :)

Zie je als je in het hoofdmenu voor FILMS of SERIES kiest wel Videoland onder “mijn pakketten” vermeld?

N.B. de zoekfunctie (bovenaan hoofdmenu) zoekt in ALLES. Dus onder tabje Films staan dan zowel films in de betaalde videotheek als films die onder Videoland vallen. In het overzicht zie je het verschil niet. Pas aan de prijs bij selecteren.

Zie je als je in het hoofdmenu voor FILMS of SERIES kiest wel Videoland onder “mijn pakketten” vermeld?

Hoi Peter,

dat zie ik inderdaad wel. Als ik daar naartoe ga lijkt het ook alsof ik binnen Videoland ben, maar als ik dan weer wil gaan zoeken (want dat scrollen werkt niet voor me)  krijg ik resultaten uit vanalles, niet alleen series of films ondanks dat ik een van die categoriën heb gekozen. En ook niet alleen van Videoland blijkbaar.

Klik ik in het resultaat op films, dan moet ik voor een hoop films alsnog betalen.

Ik zou gewoon graag het resultaat uit Videoland zien, als ik een resultaat uit Netflix wil zien, dan zoek ik wel in Netflix. Als ik een programma terug wil kijken, dan zoek ik daar wel naar.

 

Ik maak vast ergens een denkfout, maar vind dit gewoon niet zo handig.

Helaas is het niet mogelijk om alleen binnen Videoland lukraak te zoeken met de zoekfunctie. Als je een titel van een film, serie of documentaire weet dan gewoon zelf (...) zoeken via de diapagina's.

Hoi Peter,

 

Wat een raar antwoord. Lukraak zoeken klinkt alsof ik wat letters bij elkaar prak en zie wat boven komt drijven. Dat is niet hoe ik zoek. Ik zoek gewoon op een woord uit een titel, onderwerp, naam van acteur etc.

Ik wil voor onze zoon een Sinterklaasfilm opzetten. Ik ga naar Films → Videoland en vervolgens naar zoeken. Ik typ in Sinterklaas.

Ik krijg in de resultaten het Sinterklaasjournaal en wat series om terug te kijken.

En op het tabje films dan 4 films, waarvan 2 alvast geen films zijn en 2 films waarvoor ik nog moet gaan betalen, dat zijn dus geen resultaten binnen Videoland en dat is toch best raar of niet?

dat zijn dus geen resultaten binnen Videoland en dat is toch best raar of niet?

Mee eens. Je krijgt ALLE resultaten. Dus ook Videoland, en ook overig. Maar het is wat het is met de zoekfunctie momenteel.

Maar… je weet wat je zoekt: sint films voor kinderen.

Derhalve zou ik dan naar Films → Videoland → Kids gaan. En daar staan ze dan ook.

Als ik in de zoekfunctie sinterklaas gebruik krijg ik bij tabje films 5 resultaten. 2 zijn betaald en 3 gratis (waarvan 2 in Videoland en 1 in pluspakket (indien je dat hebt))

1 gratis is niet echt een film maar de show van Paul de Leeuw.

Onder Series is bij Videoland ook nog e.e.a. te vinden m.b.t. Sinterklaas.

Reputatie 7
Badge +20

Ah, ik zie dat @PeterG al heeft uitgelegd hoe je het makkelijkst kunt zoeken @Johan046.

Wij zouden zelf heel graag zien dat we echt een apart menu zouden hebben voor alleen Videoland, maar op dit moment kan en mag dat niet. Ik hoop dat de tip van Peter er wel voor heeft gezorgd dat je een leuke film aan hebt kunnen zetten voor de  kinderen :blush: