Skip to main content
Beantwoord

Webinterface experiabox 12 niet bereikbaar

  • 9 februari 2021
  • 5 reacties
  • 569 keer bekeken

Hallo,

 

Ik kwam er vandaag achter dat ik het webinterface niet meer kan bereiken.

Wanneer ik de modem een harde reset wil geven vallen alle lampjes wel even uit wordt de power lamp amber/oranje en start opnieuw op. Echter heeft hij dan niks gedaan mijn eigen wifi naam staat er gewoon nog in. Nog steeds is de webinterface niet bereikbaar en krijg ik de melding server niet gevonden.

Wel gaat hij als je naar 192.168.2.254 direct door naar https://mijnmodem.kpn/2.0/gui/
dit is op meerdere apparaten getest met zelfde resultaat.

Ook via de kpn.com is mijn moden niet terug gezet naar fabrieksinstellingen.

 

Wat kan ik nog meer proberen?

Beste antwoord door Nick83

Is https://192.168.2.254/ wel te bereiken?

Bekijk origineel
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

Nick83
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+24
  • Wijsgeer
  • 9 februari 2021

Hoe lang houd u de reset knop vast? Je moet de knop zo ongeveer 15 seconden vast houden. 


  • Nieuwkomer
  • 9 februari 2021

Hallo Nick,

 

Ik heb hem 15 sec vast gehouden en zelfs een paar keer langer.


Nick83
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+24
  • Wijsgeer
  • 9 februari 2021

Is https://192.168.2.254/ wel te bereiken?


tonymelony
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+9
  • Wijsgeer
  • 10 februari 2021

@Mathijs.H

U krijgt dus via deze link https://mijnmodem.kpn/2.0/gui/ wel dit te zien ?

En kunt niet inloggen ?

Kunt U dat wel dan kunt U ook via MAINTENANCE het modem resetten.

Lukt het niet dan kan het misschien iets te maken hebben met dit.

https://forum.kpn.com/internet-9/beveiligingswaarschuwing-ongeldig-certificaat-bij-inloggen-op-experia-box-v10a-en-box-12-528486

U kunt ook proberen in te loggen via een andere browser.


  • Nieuwkomer
  • 10 februari 2021

Het was inderdaad een verlopen certificaat!

Bedankt voor het meedenken!