Beantwoord
1 Gbit glasvezel
Beste lezers,
Ik las zojuist op RTV Utrecht dat het oranje kamp 1 Gbit gaat uitrollen in Nederland. Ik ben eigenlijk ook wel benieuwd wanneer KPN dit gaat uitrollen. In principe kan mijn glasvezelverbinding het aan en is het alleen een administratieve knop die omgezet moet worden.
Met vriendelijke groet,
Erik
Ik las zojuist op RTV Utrecht dat het oranje kamp 1 Gbit gaat uitrollen in Nederland. Ik ben eigenlijk ook wel benieuwd wanneer KPN dit gaat uitrollen. In principe kan mijn glasvezelverbinding het aan en is het alleen een administratieve knop die omgezet moet worden.
Met vriendelijke groet,
Erik
Beste antwoord door Joran
Hoi Erik, ik kan nog niet zeggen wanneer 1Gbps verbindingen gaan komen, maar de voorbereidingen zijn getroffen: KPN introduceert PON-technologie voor snelheden tot 10 Gbps over glasvezel (FTTH). Als er abonnementen komen zullen we dat ongetwijfeld niet ongemerkt voorbij laten gaan 😉
Bekijk origineelDit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.