Beantwoord

1 Superwifi punt zit niet opzelfde kanaal van de 5GHZ band als de andere 3 Superwifi punten.

  • 21 December 2020
  • 5 reacties
  • 190 keer bekeken

Reputatie 6
Badge +9

Ik heb hier 4 Superwifi punten aangeloten op een experiabox V12 die goed functioneren.

Echter viel het mij op dat ze op de 2,4 GHZ band gezellig samen op kanaal 11 zitten, maar op de 5GHZ band zitten er 3 punten op kanaal 100 en 1 punt op kanaal 48.

Is dit een normale situatie ?

 

 

icon

Beste antwoord door tonymelony 24 December 2020, 15:55

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

5 reacties

Badge +19

Als het allemaal goed werkt zal het wel kloppen.  Wellicht kan je het 1 en ander aanpassen als je inlogt op de super wifi's. 

Reputatie 7
Badge +24

Nee, daar kan je niets aan instellen. De hogere kanalen bij 5 GHz mogen alleen gebruikt worden als er geen andere activiteit is op dat kanaal. Deze ene SuperWiFi zal misschien wel wat gevoeld hebben en is snel naar 48 "gevlucht". Gevoelig typetje zeker...

Reputatie 6
Badge +9

@Nick83 Hij was idd op de vlucht geslagen !! Heb hem verteld dat als hij niet terugkomt ik de 220 Volt van hem afhaal. Dat heb ik gedaan en wallah hij zit weer braaf op kanaal 100 na inschakelen :sunglasses::stuck_out_tongue:.

 

 

@Nick83 Heb jij al eens drop outs gehad in je Box V12 ?

Zie mijn andere topic 

Reputatie 7
Badge +24

Jij hebt wel een app die een mooi overzicht geeft van de WiFi netwerken. Welke app is dat?

Reputatie 6
Badge +9

@Nick83 Ik heb je de link privé toegestuurd !!!

Dit topic kan nu door een moderator gesloten worden aangezien het is opgelost !!! :ok_hand: