Vraag

2 problemen: wandcontactdoos is stuk, Experia V10 servicelampje brand (geel)

  • 23 October 2020
  • 2 reacties
  • 73 keer bekeken

Wandcontactdoos (uit de muur) is stuk/eraf, kan ik hiervoor een monteur laten komen?

En hoe maak ik een afspraak? (online is het me niet gelukt...)

Op het modem V10 versie brand sinds kort het gele lampje van service, 

maar alles werkt naar behoren (denk ik, geen last ergens van).

Wie kan me helpen? Alvast vriendelijk dank.

 

 

*Admin: Topic verplaatst naar het juiste board.


2 reacties

Reputatie 2
Badge +5

Dag @Roonald. Welkom op ons forum!

Het servicelampje hoort te branden, dat geeft aan dat het modem verbinding heeft met ons netwerk en een internetsignaal binnen krijgt. Dat is alleen maar goed, dus. Nu begrijp ik dat de wandcontactdoos beschadigd is. We sturen eigenlijk alleen een monteur aan wanneer er ofwel problemen zijn met de internetverbinding, of wanneer een reparatie echt nodig is. Zou je eens een foto kunnen maken van hoe de wandcontactdoos er nu uit ziet, waarop de beschadiging goed zichtbaar is? Dan kan ik het wat beter beoordelen Indien nodig kan er dan een telefonisch een afspraak met de monteur worden ingepland. 

Reputatie 2
Badge +5

Ik heb geen reactie meer van je ontvangen, dus ik ga er vanuit dat je via een andere weg een oplossing hebt gevonden. Mocht dat onverhoopt niet het geval zijn, dan weet je mij te vinden. 

Reageer