Beantwoord

2 sec wifi samsung a10

  • 15 July 2020
  • 3 reacties
  • 50 keer bekeken

Ik ben sinds 1 week nieuwe klant van KPN. Dit uit grote ergenis bij T-Mobile waarbij ik zoveel wifi problemen had en er zo klaar mee was.

Nu zijn we exact 1 week verder en heb al problemen. 

 

1: de telefoon van mijn zoon kan niet op wifi van thuis. Hij maakt 2 sec contact en floep het is weg. Ik heb zelfs alles van zijn telefoon moeten gooien om een fabrieksreset te doen zonder resultaat. Andere apparaten werken wel. En op andere locaties met wifi doet ie het ook. Dus ligt niet aan de (nieuwe) telefoon lijkt mij? 

2: ik heb beneden de chromecast al 3x moeten instellen. En boven al 4x. Hij kan hem opeens niet meer vinden? Nog nooit last van gehad. 

3: ook de Nintendo Switch geeft vaker aan dat er geen wifi aanwezig is. 

Wat nu KPN? Heb de site al helemaal ondersteboven getild. De wifimanager word ik niet wijzer van. En overal kom ik op hetzelfde punt uit. Steeds weer die zin "aan de slag". Dat doe ik maar kom geen steek verder. Begin nu al spijt te krijgen van mn overstap, als dit serieus is wat KPN geeft. 

 

icon

Beste antwoord door Mcmlxxix 21 July 2020, 19:12

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Hoi @Mcmlxxix . Welkom op het forum.

Wat jammer dat je zo'n slechte start bij ons hebt. Wat heb je allemaal aangesloten? Is er alleen een experiabox of zijn er ook wifi versterkers aangesloten?

Welk type experiabox heb jij? Heb jij dit appraat als een proberen te resetten? ( reset gaatje 10 seconden ingedrukt)

Alle info is welkom.

Topic kan gesloten worden. Het werkt weer na 3x een reset te doen bij de experiabox.

Super! Dan laten we het hierbij. Als er ooit iets anders is, weet je mij te vinden.