Beantwoord

2e alles in een abonnement

  • 31 January 2019
  • 4 reacties
  • 215 keer bekeken

2e alles in 1 abonnement op ander adres:
  • is dat mogelijk op dezelfde naam ?
  • is er nog een extra korting en/of extra aanbiedingen ?
  • Hoe snel is een aansluiting geregeld ?
icon

Beste antwoord door Vikash van KPN 5 February 2019, 08:46

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +21
Goedenavond @Boldieonair. Welkom op het forum! Ik heb gelijk voor je uitgezocht of het mogelijk is om een extra abonnement aan te vragen op hetzelfde adres, helaas is dat niet mogelijk. Er is geen vrije aansluitpunt om deze verbinding op te leveren. Ik zou graag een korting aan het abonnement willen toevoegen maar helaas hebben wij niet de mogelijkheid om dit te doen. Je ontvangt op dit moment een blijvende KPN Compleet korting omdat je meerdere diensten (Mobiel & Internet/TV) afneemt van KPN.
Euh, @Vikash
Boldieonair vraagt het juist m.b.t. een ander adres. Jij geeft antwoord m.b.t. zelfde adres en dat is de vraag niet.... 😉 😁
Reputatie 7
Badge +21
Mijn excuses, je hebt helemaal gelijk PeterG. Ik heb niet het goed gelezen. Het is mogelijk om op een ander adres op dezelfde naam een abonnement aan te vragen. Als je op deze pagina je postcode invoert kan je bekijken wat de maximale downloadsnelheid is op dat adres. Op het moment dat je een nieuw abonnement aanvraagt ontvang je vaak een welkomstkorting. Tijdens de aanvraag kan bekeken worden wanneer de diensten opgeleverd kunnen worden. Mocht je hier meer informatie over willen, dan kan ik een van mijn collega's vragen om telefonisch contact met je op te nemen. Hij/zij kan dan al je vragen verder beantwoorden en je verder helpen met het plaatsen van een bestelling. Laat je mij weten of je terug gebeld wil worden?
Reputatie 7
Badge +21
We hebben niets meer van je gehoord dus ga ik ervan uit dat je vraag is beantwoord. Mocht je nog willen dat er telefonisch contract wordt opgenomen, dan hoor ik dat graag van je!

Reageer