Beantwoord

2e en 3e tv via wifi

  • 29 July 2020
  • 9 reacties
  • 85 keer bekeken

Goedendag .

Ik zit er aan te denken om een  tv abonnement met internet met  een 2e en een 3e  tv er bij aan te schaffen maar vroeg me af of je de 2e en de 3e tv met Wi-Fi kan aansluiten  of dat het ook bekabeld moet zijn ? 

 

Ik hoor het graag .

Mvg Ron Harreman 

icon

Beste antwoord door Anonymous 29 July 2020, 14:31

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

9 reacties

Hallo @Tv via wifi , de tv-decoders van KPN werken uitsluitend bekabeld.

 

Hoi Jan .

Bedankt voor je reactie .

Dan ga ik eens kijken of het lukt om er een goeie bekabeling erbij te krijgen .

Hallo @Tv via wifi , als je een extra abo afneemt voor meerdere decoders dan krijg je automatisch geschikte LAN-kabels meegeleverd.

Mocht je zelf aanvullende LAN-kabels willen kopen, dienen deze minimaal kwaliteit CAT5e te hebben, beter nog CAT6, nog beter is niet nodig en overkill en zonde van het geld.

 

Het gaat erom , dat mijn aanvoerkabel vanuit de meterkast beschadigd is in de muur en ik er geen nieuwe kabel ingetrokken krijg omdat er waarschijnlijk ergens een schroef door de leiding heen zit.

Vandaar dat ik hoopte op WiFi aansluiting .

Hallo @Tv via wifi , je zou het ook via de powerlines DVS1200 van KPN of een ander merk/type kunnen proberen, dan heb je a.h.w. een LAN-kabel via je stroomnet, is minder stabiel en je kunt dan “draadloos” maximaal 2 tv'’s aansluiten.

 

Ik ha het eens even bekijken. 

Bedankt voor je tips 

Hallo @Tv via wifi , graag gedaan en laat s.v.p. even de (goede) afloop weten.

 

Zal ik doen .

Moet eerst de nieuwe set nog aanvragen. 

Reputatie 7
Badge +15

@Tv via wifi Welkom op het forum. Ik zie dat @JanD je vragen al heeft beantwoord. Mochten er toch nog andere vragen zijn dan hoor ik dit natuurlijk graag!