Beantwoord

2e Experia Wifi is niet geupdate naar 1.00.29v4

  • 4 October 2020
  • 6 reacties
  • 201 keer bekeken

2e experia wifi is niet geupdate naar 1.00.29v4 maar is nog 1.00.28v2, als ik op de Firmware update knop druk naast de experia wifi dan wordt om een wachtwoord gevraagd Wat is het wachtwoord??

Als ik op de check knop onderin druk dan krijg ik de melding dat ik al de juiste versie heb maar dat is alleen de eerste.

Hoe kan ik de 2e upgraden???

 

icon

Beste antwoord door Twanneman 5 October 2020, 14:47

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

6 reacties

Reputatie 7

Ik neem aan dat dat het wachtwoord is waarmee op die Experia WiFi ingelogd kan worden.

Ik neem aan dat je alle Experia WiFi's voorzien hebt van hetzelfde wachtwoord.

Helaas dat is niet zo, Heb dat geprobeerd maar hij blijft geven dat het wachtwoord niet klopt.

Reputatie 7

Dan wordt het lastig. Heb je ook het wachtwoord op de sticker onder op het voetje geprobeerd.

Als die ook niet werkt dan zal je de Experia WiFi moeten resetten en dan werkt dat wachtwoord als het goed is wel weer.

2e experia wifi is niet geupdate naar 1.00.29v4 maar is nog 1.00.28v2, als ik op de Firmware update knop druk naast de experia wifi dan wordt om een wachtwoord gevraagd Wat is het wachtwoord??

Als ik op de check knop onderin druk dan krijg ik de melding dat ik al de juiste versie heb maar dat is alleen de eerste.

Hoe kan ik de 2e upgraden???

 

Hallo @Chiel1959 als een Experia WiFi geupdated wordt, wordt der andere automatisch mee geupdated als deze ook aan stond.

Als je inlogt in een Experia WiFi punt log je eigenlijk op beide punten in en zie je ook de status van beide punten en kun je ook zien dat ze beide dezelfde firmware hebben.

Je moet ook niet op de UPDATE knop drukken, die werkt niet, je moet onderin het scherm op de [CHECK] knop drukken.

Reputatie 2

Ik had hetzelfde probleem.
Zowel het ingestelde wachtwoord als wachtwoord op de sticker werkt niet om handmatig te updaten.

Via knopje op achterkant (10 seconden vasthouden) een hard reset gedaan. 
Tijdje gewacht, AP heeft zichzelf geupdate en alles werkte weer.

Inderdaad reset en AP heeft zich geupdate ( deed dat vorige keer niet) Moet alleen naam weer veranderen. Dank voor het antwoord