2e SuperWifi stuk?

  • 18 April 2021
  • 6 reacties
  • 223 keer bekeken

Ik heb het probleem met het 2e super wifi punt gaat groen knipperen en ook blauw (staat aangesloten op stroom en utp) na blauw knipperen gaat de 2e wifi punt vanzelf uit wacht de 10 minuten af maar met de eerste punt deed die het anders. ik had hem in de keuken staan maar blijkbaar was die niet goed aangesloten geweest de eerste keer want ook in de keuken gaat die uit na even groente knipperen en branden en dan vanzelf uit. 10 minuten verstreken en hij is nog steeds uit. ik moest met verbinding zoeken een wachtwoord in typen ik heb alle wachtwoorden gebruikt wat ik kan vinden maar doet niets 1e wifi punt brand continu groen met wps gaat die oranje knipperen. ik heb vanaf donderdag kpn internet en tv. weer net de stroom eruit getrokken en er weer in gedaan met het 2e super wifi van groen naar blauw knipperen………..en weer uit? factory reset ingedrukt na wat knipperen weer uit. volgens mij is die stuk die 2e.

 

Admin: eigen topic voor vraag aangemaakt


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

6 reacties

Reputatie 7
Badge +20

Hoi @super wifi kpn, welkom hier. 

De tweede SuperWifi doet het dus niet? Die gaat niet constant branden? Ook niet op de plaats van de eerste. Als je die helemaal loskoppelt? Dus dan alleen diegene aansluiten waarvan je vermoed dat deze stuk is. Wordt het lampje dan wel groen?

Het wachtwoord dat je kan gebruiken is het beheerderswachtwoord. Deze vind je op de SuperWiFi. 

Ik ben nu een slag verder gekomen, beide branden nu groen door een andere weg dan beschreven stond. nu  vraag ik me af hoe ik verbinding krijgt met deze super wifi op mijn smartphone. Ik heb de thuis app maar ik kan nergens echt iets vinden hoe ik die verbinding maakt, zodat ik ook weer de google chromecast weer draaiende krijgt. in de app staat dat de smartphone niet verbonden staat met internet maar dat is niet waar, want die staan verbonden met de modem. Moet ik een wifi verbinding aanmaken en hoe? of gaat dit anders en zo ja hoe?. de app zegt ook dat de super wifi nog nergens mee verbonden staat.  

Reputatie 7
Badge +11

Als de wifi op het modem nog aan staat dan moet deze uitgezet worden, bij de Experiabox V10 hoort dit automatisch te gaan maar de V10a en de Box12 doen dit helaas niet automatisch. Dat zou al wel moeten schelen. 

 

Je Chromecast die kan je weer installeren door hem aan te zetten en naar dat HDMI-kanaal te schakelen, open de Google Home-app en via daar kan je deze opnieuw instellen.

Ik heb mijn wifi uitgezet en hoe herken ik mijn super wifi nu? ik zie in de wifi lijst  geen erkenbare verbinding. staat wel iets van thuis…. maar dat is een verbinding met een ! en kan niet verifieren ik heb niets zo hernoemd. ik kan ook nu niet in de thuis app...er gebeurt helemaal niets.

 

 

Ik heb vandaag gebeld naar de klanten service en het is opgelost

 

Reputatie 7
Badge +20

Fijn dat het nu gelukt is, daar ben ik blij om. :)

Mocht er nog weer iets zijn, laat het dan weten.Â