Vraag

30,- euro cashback van mijn internet abonnement nog niet gekregen

  • 13 October 2021
  • 3 reacties
  • 60 keer bekeken

Hoe zit het met mijn 30,- euro cashback wat ik zou krijgen volgens de gegevens ? 

M.V.G De Heer R.J Moes .


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Reputatie 7
Badge +17

Dag @RemiMoes1985! Welkom hier. Excuses voor de latere reactie. Om welke actie gaan het precies? Als het gaat om een toestel cashback, dan dien je dit aan te geven op een formulier. Heb je dit gedaan? 

Dag , heg gaat om mijn nieuwe internet abonnement aansluiting waarbij aangekondigd werd dag ik 30 euro cashback zou krijgen .

Reputatie 7
Badge +17

@RemiMoes1985 oké! Als je het goed vindt, kijk ik even met je mee. Kun je je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd? Postcode, huisnummer, klantnummer en de laatste 3-cijfers van het bij ons bekende bankrekeningnummer is voldoende. Kun je je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd? Postcode, huisnummer, klantnummer en de laatste 3-cijfers van het bij ons bekende bankrekeningnummer is voldoende. De laatste 3-cijfers kun je invullen bij 'Persoonlijke Opmerkingen’.