48 uur wachten op monteur bij storing Internet?????

  • 14 December 2020
  • 5 reacties
  • 45 keer bekeken

Mijn Experiabox heeft geen verbinding meer met internet. Het 4G buitengebied modem heeft zo te zien wel verbinding. Nu moet ik tot woensdag wachten op een monteur. Dat kan toch niet waar zijn terwijl duidelijk is dat dit een KPN probleem is. Wifi en lokaal netwerk werkt prima,  ik ben afhankelijk van internet voor mijn werk.  Ik kan ook nergens heen bellen voor melden van storing. Dat was eerder bij XS4all wel veel beter geregeld,....


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

5 reacties

Reputatie 7
Badge +21

Hoi @clkamp. Welkom op het KPN Forum. Wat vervelend dat jouw verbinding niet meer werkt. Ik begrijp uit jouw bericht hierboven dat er al een afspraak met één van onze monteurs is ingepland. We kunnen voor jou uitzoeken of het mogelijk is om deze afspraak te vervroegen. Ik moet er wel even bijzeggen dat als mijn collega deze afspraak niet eerder kon inplannen, wij dat ook niet kunnen. Heb je een mobiel abonnement bij KPN? Want dan zou ik data kunnen toevoegen, zodat je niet zonder hoeft komen te zitten. Kun je je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd?

Na bijna twee uur kwam de internetverbinding spontaan weer terug…. blijkbaar was er toch een storing. Dit werd echter niet duidelijk uit de test van de verbinding. De enige optie die er dan na controles, herstarten en nog eens alles resetten overblijft is een afspraak maken met een monteur. Bij mijn eerdere provider XS4ALL werd dan wel de status van wijkcentrale onderzocht.  Monteur inmiddels geannuleerd. Kostte me wel twee uur werk.

Reputatie 7
Badge +21

Inderdaad jammer van die twee uur, maar wel goed om te lezen dat jouw verbinding inmiddels weer werkt. :blush:

De verbinding werkt weliswaar maar erg traag. Ik zie dat het 4G buitengebied modem niet werkt. Op het kastje zelf lijkt alles in orde. Komt dat door de harde reset van de Expedia V10? Hoe krijg ik dat weer aan de praat????

Reputatie 7
Badge +21

Welke lampjes branden er op jouw 4g buitengebied modem en heb je deze modem al eens gereset? Laat je ook gelijk jouw gegevens achter in het KPN Forum profiel? Dan kijk ik of ik iets van deze kant kan ontdekken.