4G buitengebied aanvragen lukt niet

  • 21 January 2021
  • 11 reacties
  • 54 keer bekeken

Ik wil ook graag 4G buitengebied aanvragen. Heb nu alles in 1 pakket. Volgens de site is het op mijn adres mogelijk, maar ik kan het niet aanvinken binnen ‘Mijn KPN'. Kan iemand mij verder helpen?

 

Admin: eigen topic voor je vraag aangemaakt


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

11 reacties

Badge +19

Je zal dan over moeten stappen naar een hussel abonnement.

Reputatie 7
Badge +21

Hoi @Appelbongerd. Wat goed dat je deze vraag hier stelt. Ik zie dat Joep1965 al het juiste antwoord heeft gegeven, waarvoor dank! Ben je hiermee geholpen?

Hmmm, dat is gelukt, alleen hadden we een V9 box die dus vervangen moet worden voor een V10.

 

Dat had wel meteen vermeld mogen worden. Inmiddels wordt die box niet geleverd en ben ik dus nog steeds niks verder.

Badge +19

U krijgt de v10 of de v10a. Heeft u nu alleen het 4g modem gehad?

Ja, alleen de 4G modem...

Die V10 is vorige week aangevraagd, maar komt niet aan bij het afhaalpunt. Daar wacht ik nu een week op en ondertussen blijft het internet moeizaam. 

 

Badge +19

Nou dan kan je nog wel een keer gaan bellen want dat gaat dan niet goed. 0800-0402 tegen de computer die je aan de lijn krijgt zeg je ik wil een medewerker spreken en dan vertel je het verhaal. 

ga ik doen!

Reputatie 7
Badge +21

@Appelbongerd Heb je al contact opgenomen met onze klantenservice? Ik ben erg benieuwd hoe dit is afgelopen.

Inmiddels is alles bezorgd en geinstalleerd. We zijn van 11 MB naar 45-50 MB gegaan. Een enorme vooruitgang!

Reputatie 7
Badge +21

Wat goed om te lezen dat het is gelukt! Dat is inderdaad een enorme vooruitgang. Als je in de toekomst onze hulp nog eens nodig hebt, dan horen we dat graag!