Beantwoord

4g buitengebied modem op v12

  • 14 October 2020
  • 5 reacties
  • 489 keer bekeken

Goedemiddag medeforum leden.  Werkt de  4g buitengebied modem ook op de v12 modem ?. Staat in boekje alleen v10 en v10a maar kan ook al wat ouder boekje zijn want inmiddels is de v12 modem er. 

icon

Beste antwoord door surf 23 October 2020, 11:58

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 5
Badge +8

Hoi Ronnie, van harte welkom op ons forum!

Het boekje is in zoverre nog wel up to date. Sneller Internet Buitengebied werkt inderdaad alleen met de V10 en V10a, de KPN Box 12 is er niet geschikt voor.

Ik wou al bijna een nieuwe post openen, maar dit beantwoord het al. Ik heb nl KPN dsl besteld met buitengebied. Bij de bestelling staat heel duidelijk dat er een zwart V12 modem bijzit. Echter de doos kwam met een witte V10.

Prima om modems opnieuw in te zetten, al had ik wel interesse in de Wifi6 van de V12. Wellicht moet het duidelijker op de site vermeld worden dat er geen V12 geleverd wordt bij buitengebied.

 

 

 

Reputatie 5
Badge +8

Ai, dat is inderdaad niet handig van ons surf! Ik heb het intern doorgezet, wellicht kunnen ze onder de optie “Sneller Internet Buitengebied” inderdaad een notitie plaatsen. Bedankt voor het signaal! 

Reputatie 2

2-11 gaat mijn abonnement in .

Hiervoor is mij telefonisch toegezegd dat ik ook 4G buitengebied kan krijgen , mijn abonnement moest eerst geactiveerd worden en dan 4g buitengebied aanvragen . Nu heb ik vandaag het installatie pakket gekregen maar hier zit de V12 in , heb ik dus straks het verkeerde modem ?

2-11 gaat mijn abonnement in .

Hiervoor is mij telefonisch toegezegd dat ik ook 4G buitengebied kan krijgen , mijn abonnement moest eerst geactiveerd worden en dan 4g buitengebied aanvragen . Nu heb ik vandaag het installatie pakket gekregen maar hier zit de V12 in , heb ik dus straks het verkeerde modem ?

Inderdaad verkeerde modem, je bent de zoveelste ...

Reageer