Vraag

4g modem sagemcom iedere dag in storing

  • 23 April 2021
  • 7 reacties
  • 112 keer bekeken

Mijn buitengebied 4G modem sagemcom gaat iedere dag in storing. Het rode 4g signaal lampje gaat branden. We hebben de Experia box V10. Weet iemand de oplossing?


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

7 reacties

Reputatie 7
Badge +22

@Lamuralla 

Vervelend dat je problemen ervaart met de 4G modem. Heb je deze eens een reset gegeven? Als het goed is moet er een resetknopje (paperclipje)achterop zitten. Paar seconden ingedrukt houden, totdat de 4G modem opnieuw opstart.

Hallo Dennis, ja dit al paar x gedaan. Heb dit probleem sinds de laaste paar maanden.

is er ook iets met het modem wat je kunt doen? Software update oid?

Reputatie 7
Badge +22

Hallo Dennis, ja dit al paar x gedaan. Heb dit probleem sinds de laaste paar maanden.

is er ook iets met het modem wat je kunt doen? Software update oid?

Helaas kan ik er niks aan doen, i.v.m. de privacywetgeving. Zou je je Forumprofiel willen aanvullen met naam, postcode + huisnummer en klantnummer? Bij persoonlijke opmerkingen ook de laatste 4 cijfers van je IBAN. Deze gegevens kan alleen jij zien en de KPN moderators. Dan kan een KPN moderator eventueel verder kijken in het systeem.

Reputatie 7
Badge +17

Hi @Lamuralla! Het klinkt alsof het apparaat defect zou kunnen zijn. Zou je daarnaast ook nog aan kunnen geven van welke Experiabox je gebruik maakt? Als daarnaast zoals door @Dennis Schreve aangegeven je profiel in zou kunnen vullen kunnen we gelijk voor je aan de slag! :relaxed:

Profiel aangevuld zoals gevraagd. 
mij hoop dat jullie mij kunnen helpen want het gebeurd iedere dag dat 4G singable weg valt. 

Reputatie 7
Badge +17

@Lamuralla aanstaande donderdag ligt er een nieuw Sneller Internet Buitengebied modem voor je klaar. Je wordt gevraagd om je oude Sneller Internet Buitengebied modem in een door te verpakken en in te leveren bij het aangegeven ophaalpunt. In ruil daarvoor krijg je een nieuwe weer terug. Je zult een SMS ontvangen op het bij ons aangegeven contactnummer zodra het pakket voor je klaar ligt! :relaxed:

Bram 

 

super geregeld bedankt al vast 👍