Ik heb nu een week internet van kpn. Eerdte dagen veel last gehad van wegvallende wifi en zelfs niet meer kunnen verbinden.
ik zet normaal gesproken 2.4 ghz uit op de modem aangezien alle apparaten gebruik kunnen maken van 5 ghz. Echter kon ik toen helemaal niet meer verbinden met wifi. Uiteindelijk heb ik een fabrieksreset uit moeten voeren.
Gisteren heb ik 5ghz uitgeschakeld. Wat blijkt: 5ghz is de boosdoener van de problemen. De buurman heeft dezelfde problemen. Ben ik nu echt nog de enige die hier last van heeft? En is een update/oplossing voor?
Beantwoord
5ghz werkt niet
Beste antwoord door Marcia van KPN
Ik zie niet meteen iets vreemds als ik je gegevens erbij haal. Ik zie wel dat twee Experia Wifi aangevraagd hebben voor je, heb je die ook aangesloten? Maak je daar verbinding mee? Als je inlogt op de Experia Wifi via: 192.168.2.150, dan kan je daar de SSIDs wel aanpassen. Wil je dat eens proberen? Of verbind je met de SSID van de V10A?
Bekijk origineelDit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.