Beantwoord

7MB/s wifi snelheid slaapkamer. Hoe los ik dit op?

  • 20 February 2021
  • 3 reacties
  • 25 keer bekeken

Net weer ruim een uur besteed aan het verbeteren van de wifi omdat ik in de slaapkamer (1e verdieping) nog geen muziek kan luisteren. Eerder vorig jaar ook al diverse pogingen ondernomen, helaas tevergeefs. De app knalt er steeds voortijdig uit. Als het lukt verder te komen en we dan eindelijk het probleem hebben vastgesteld, namelijk de experia-instellingen moeten worden verbeterd, dan vliegt ie er bij een kwart van de laadtijd opnieuw uit. 

 

Vervolgens hard op ziek gegaan naar een telefoonnummer van kpn wat ook niet zo makkelijk blijkt te zijn. Van ellende gebruik ik dan maar dit medium. 

*Admin: titel aangepast voor een betere vindbaarheid

icon

Beste antwoord door Joep1965 20 February 2021, 10:02

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Badge +19

Met alleen een modem ga je het tegenwoordig niet meer redden om overal in huis goed wifi te hebben. Welke snelheid heb je al je nu meet op de slaapkamer?

Ik heb ook een powerline adapter op zolder geinstalleerd. Slaapkamer (direct boven modem) heeft 7mb ps

Badge +19

Dat gaat em niet worden! Welke experiabox heb je en waar staat die? meterkast, woonkamer?