Beste mensen,
Op dit moment heeft KPN voor mensen die interesse hebben in Internet en TV een aanbieding,... waar ik een paar vraagtekens heb te weten:
De eerste 6 maanden voor 50% korting.
Het begint meteen met de vraag bent u klant van KPN of niet?. Dit geld ook voor oud TELFORT klanten.
Mensen het maakt niet uit of je klant of niet. De 50% korting krijg je, maar NU komt het er wordt een bedrag van €25,00 aansluitkosten in rekening gebracht op het eerste factuur.
Hoe kan KPN opnieuw aansluitkosten in rekening brengen bij oud Telfort klanten??
Dus uiteindelijk maakt het niets uit of je klant bent of niet. Telfort klanten worden als nieuwe klanten gezien en hopsake meteen €25, 00 extra op het Eerste factuur gooien.
KPN werkt vpprtdurend om de klant ...…..zogenaamd blij te maken met een dooie mus.
Meer dan 100.000 klanten van Telfort gedwongen overnemen die miljoenen waard en dan vervolgens extra geld te laten betalen voor aansluitkosten. SCHANDALIG
Mensen een ding is duidelijk let goed op tot wanneer het abonnement verloopt en dan ga gerust shoppen voor INTERNET en TV. En meer menselijke klantenservice!!!
KPN heeft veel benamingen/ reden voor kosten en daar moet de klant genoegen meenemen.!!!!!
Vriendelijke groet Capo