Vraag

Aanbieding Internet en TV van KPN

  • 28 April 2020
  • 11 reacties
  • 182 keer bekeken

Reputatie 1

Beste mensen,

Op dit moment heeft KPN voor mensen  die interesse  hebben in Internet en TV een aanbieding,... waar ik een paar vraagtekens heb te weten:
De eerste 6 maanden voor 50% korting.

Het begint meteen met de vraag bent u klant van KPN of niet?. Dit geld ook voor oud TELFORT klanten.
Mensen het maakt niet uit of je klant of niet. De 50% korting krijg je, maar NU komt het er wordt een bedrag van €25,00 aansluitkosten in rekening gebracht op het eerste factuur.


Hoe kan KPN opnieuw aansluitkosten in rekening brengen bij oud Telfort klanten??
Dus uiteindelijk maakt het niets uit of je klant bent of niet. Telfort klanten worden als nieuwe klanten gezien en hopsake  meteen €25, 00 extra op het Eerste factuur gooien.
KPN werkt vpprtdurend om de klant ...…..zogenaamd blij te maken met een dooie mus.
Meer dan 100.000 klanten van Telfort gedwongen overnemen die miljoenen waard en dan vervolgens extra geld te laten betalen voor aansluitkosten. SCHANDALIG
Mensen een ding is duidelijk let goed op tot wanneer het abonnement verloopt en dan ga gerust shoppen voor INTERNET en TV. En meer  menselijke klantenservice!!!
KPN heeft veel benamingen/ reden voor kosten en daar moet de klant genoegen meenemen.!!!!!

 

Vriendelijke groet Capo


11 reacties

Badge +19

Telfort thuis is nog niet overgegaan in kpn dus je bent inderdaad een nieuwe klant als je nu overstapt. Dus krijg je inderdaad de korting en betaal je inderdaad de aansluitkosten. Er is niets schandaligs aan.

Als je een bestaande klant bent, krijg je geen korting bij het afsluiten van een nieuw abbonement.

Reputatie 1

Nou op dit moment wordt ik beschouwt als een nieuwe klant…...en na de overstapt verandert er  NIETS, alleen de naam, om uiteindelijk de aansluitkosten te betalen.
Oude Telfort klanten worden automatisch overgeheveld, dus het is Geen nieuwe aansluiting, die was er al. Bij de onderhandelingen was de deal met Telfort, geen probleem Telfort klanten gaan automatisch mee met de Telfort voorwaarden.  En dat vind ik Schandalig om opnieuw aansluitkosten te betalen!!!

Waarom moeten ze opnieuw aansluitkosten betalen??? Zie de bedragen als  je klant bent op niet. De korting van 50% krijg je en de aansluitkosten.
Als je gebruik wilt maken van de aanbieding verschijnen er van zelfsprekend de bedragen als je postcode intoets voor de aanbieding, Check maar op de website van KPN.

 

Fijne avond met de Coronacrises

Uiteindelijk ben je toch voordeliger uit. Misschien begrijp ik het niet helemaal, maar als je aansluitkosten betaald, krijg je wel korting. Zo niet, dan zullen die aansluitkosten ook niet betaald moeten worden. Dit kan een KPN medewerker hopelijk bevestigen. De korting die jij dan krijgt, is een voordeel omdat je van Telfort komt en door externe factoren overgezet wordt naar KPN.Als ik als klant van KPN naar hun site ga en ik ga kijken wat de mogelijkheden zijn, staan die aansluitkosten erbij omdat de site denkt dat ik een nieuwe klant ben.

Heb je ergens zwart op wit staan dat je aansluitkosten moet betalen?

Hallo @Capo , Telfort klanten met een thuisabo worden in de loop van het jaar automatisch overgezet naar KPN en hoeven natuurlijk geen aansluitkosten te betalen.

Als je nu als Telfort klant bewust zelf overstapt naar KPN gelden de voorwaarden en tarieven van KPN en dat is per definitie niet voordeliger, maar zelfs nadelig want je raakt je e-mail accounts kwijt.

 

Reputatie 7
Badge +24

Als u geen 25 euro wil betalen, dan moet u nu geen nieuw abonnement afsluiten. Als u nog eventjes een paar maand geduld hebt, dan word u automatisch KPN klant. Zonder dat u 25 euro hoeft te betalen.

Reputatie 1

Hallo Jeroen, 

Zo te zien aan uw reactie ….heeft u geen kaas van gegeten, 
Geen zinnig antwoord waar mensen iets mee kunnen. Check verder naar de reacties, hier wordt u alleen wijzer van.

Fijne dag,

Capo
 

Reputatie 4
Badge +2

Ik heb mijn abonnement 6 weken terug om laten zetten van telfort naar kpn. En mij werd toen medegedeeld dat ik die 25 euro niet hoefde te betalen.

 

@Capo Aan je bericht waarmee je start te lezen, had deze wat netter geformuleerd mogen worden.

 

“Op dit moment heeft KPN voor mensen  die interesse  hebben in Internet en TV een aanbieding,... waar ik een paar vraagtekens heb te weten: De eerste 6 maanden voor 50% korting.”

Klopt

“Het begint meteen met de vraag bent u klant van KPN of niet?. Dit geld ook voor oud TELFORT klanten.”

Klopt


“Mensen het maakt niet uit of je klant of niet. De 50% korting krijg je, maar NU komt het er wordt een bedrag van €25,00 aansluitkosten in rekening gebracht op het eerste factuur. Dus uiteindelijk maakt het niets uit of je klant bent of niet. Telfort klanten worden als nieuwe klanten gezien en hopsake  meteen €25, 00 extra op het Eerste factuur gooien.”

Dit is geen vraag maar een aaname. Het klopt dus wat ik zeg. Of u betaald aansluitkosten en wordt ls nieuwe klant gezien. Krijg je korting 6 maanden lang. Of je krijgt geen korting en betaald ook geen aansluitkosten.


“KPN werkt vpprtdurend om de klant ...…..zogenaamd blij te maken met een dooie mus.”

Waarin bent u benadeeld dan?


“Meer dan 100.000 klanten van Telfort gedwongen overnemen die miljoenen waard en dan vervolgens extra geld te laten betalen voor aansluitkosten. SCHANDALIG”

Heeft u die betaald dan?


“Mensen een ding is duidelijk let goed op tot wanneer het abonnement verloopt en dan ga gerust shoppen voor INTERNET en TV. En meer  menselijke klantenservice!!!”

Mening die niet goed is onderbouwd.


“KPN heeft veel benamingen/ reden voor kosten en daar moet de klant genoegen meenemen.!!!!!”

U moet niets.

 

Verder was mijn bericht alleen positief bedoel waarmee ik u eerder te woord stond.

Reputatie 6
Badge +6

Mooi gezegd @Frank3523 . Die misplaatste verontwaardiging is echt iets om ontzettend moe van te worden. Schandalig, benadeeld….alle grote woorden worden er weer eens bijgehaald terwijl er niks geks gaande is. Blijf me er over verbazen!

Reputatie 6
Badge +6

Nog een tip voor @Capo ; gebruik volgende keer nog meer uitroeptekens en vraagtekens. Dat was cynisch, het zwakt je bericht namelijk alleen maar af. 

Reageer