Vraag

Aanbod glasvezel bestaande abonnees KPN? Delta heeft ook leuke aanbiedingen

  • 17 December 2021
  • 8 reacties
  • 142 keer bekeken

Badge

Krijgen bestaande klanten ook voordeel? Delta geeft 1000 mb tegen een zeer laag tarief en superwifi gratis. Bovendien sluiten ze nu al aan en KPN sluit pas februari aan. 

Ze lopen achter, of Delta pakt zijn kans. Komt er ook een aanbod voor bestaande abonnees?


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

8 reacties

Badge +19

Kpn levert niet over het glasvezelnetwerk van Delta. Zijn er twee glasvezelnetwerken bij u?

Badge

Er is 1 kabel aangelegd  die wordt gesplitst in 2 aansluitingen. Daar de Delta de uitvoerder is, is deze KPN net een stap voor. Zo hebben zij iedereen laten tekenen voor een prorfaansluiting. Het verbaasde dat vele maanden later KPN ook kwam. Ze hebben ook een brief geschreven om de brieven van de KPN te negeren. Ze sluiten volgende week al aan.

Hallo @EAWI als KPN inderdaad op jouw adres levert word je gratis omgezet zonder cadeaus, want die hen je ooit al eens gehad toen je klant werd,

Badge

Ik heb dat nooit gehad. Was van Telfort en waren geen cadeaus was ook niet erg. Het was toen de enige provider via de telefoonlijn in onze straat.

Ik heb een nieuw modum maar mijn ontvangst is slechter. Ik moet met telewerken snel over en Delta is sneller. Ik zou graag bij KPN blijven maar ze komen te laat.

Hallo @EAWI werk je wel bekabeld en niet via wifi?

Bekabeld is veiliger en sneller, zeker voor werkgerichte zaken.

 

Badge

Dat klopt maar niet snel max haalbaar 60 Mbps. Met glasvezel in de straat is dat beter. De kabel al voor de voordeur ligt. Delta sluit 21/12 aan KPN nog geen info. 

Ik denk dat er bij KPN ook een wisseling van het modem is. (Bij Delta glasvezelmodem met 3 extra wifipunten)

 

Reputatie 7
Badge +10

Als het je om wifipunten gaat, schaf je die toch aan? Het gaat immers om je eigen wifibereik in huis. Via de wifimanager 2 voor 59euro plus evt een Box12 als je die al niet hebt. Deze gaat binnenkort ook als wifipunt fungeren samen met de Superwifi’s. Dan heb je ook 3 wifipunten en blijf je bij KPN. Als KPN dat glasvezel dan klaar heeft, word je gratis overgezet en haal je je higere snelheid ook nog eens,

 

Als het je om gratis gaat, ga je voor een jaar naar Delta met de kadootjes, en kom je daarna weer terug bij KPN, weer met kadootjes

Badge

Het gaat niet om gratis maar om de tijd van aansluiting. Ik heb het snellere internet nu 50 mbps.......nodig. Ze hebben van KPN de plaats bepaald voor het modem maar verder geen info gegeven. Ik krijg nu een proefabonnement van Delta, 1000 mbps  voor 3 maanden  dus wacht ik nog even af waar KPN mee komt. Ik hou mijn KPN aansluiting die tijd nog aan.