Beantwoord

Aanhef maandelijkse factuur verkeerd

  • 15 June 2021
  • 19 reacties
  • 208 keer bekeken

Ik vind het nog steeds super irritant dat mijn maandelijkse factuur nog steeds begint met geachte heer j.hendrix .

Jammer dat je  niet meer kunt mailen want dan zou ik foto mee kunnen sturen als ik dat hier doe kan iedereen mijn gegevens zien, Dus dat is niet fijn . En ja ik heb al minstens 3x met kpn gebeld en dan zeggen ze u staat goed in ons systeem . dus dat maakt het dubbel irritant 

 

icon

Beste antwoord door Jasper van KPN 25 June 2021, 20:05

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

19 reacties

Reputatie 7

Hoi @mevr j hendrix, welkom bij ons op het forum. Ik kan me voorstellen dat het irritant is als je de verkeerde aanhef op de facturen ziet staan! Is dat alleen op de facturen, of krijg je dat ook op andere berichten van ons? Als het alleen op de facturen is zou het inderdaad kunnen dat het goed lijkt te staan voor de klantenservice, maar ergens in een achterliggend systeem voor de facturatie niet goed gaat. Zou je jouw forumprofiel volledig kunnen invullen, zodat jouw gegevens alleen voor jou en moderators te zien zijn? Als je daarna hieronder een seintje geeft kan ik met je meekijken. 

Het is alleen op fractuur ja daarom is dat zo raar

Reputatie 7

Dank je voor de gegevens @mevr j hendrix. Ik heb daarmee gekeken en bij het abonnement zie ik inderdaad mevr staan, dat staat goed dus. Ik heb de facturen ook bekeken, maar daarop zie ik geen geslacht genoemd staan. Die worden alleen gericht aan jouw naam.
Waar zag je het precies als de heer staan? Of is dat in de mail die de factuur aankondigt?

En het is toch zo simpel. Gewoon heer, mevrouw of zoals bij mij heer/mevrouw in de mail weglaten!

Gewoon: Geachte P. Jansen…..

In de pdf factuur is er ook geen heer of mevrouw. Dus die mail effies aanpassen en we krijgen deze vraag niet meer, kpn!

@Jasper

Heer, mevrouw of heer/mevrouw staat in de mail v.d. factuur.
In de factuur zelf (pdf) staat het niet.

En bij mij staat m'n achternaam ook verkeerd i.d. mail EN in de pdf facturen. Er moet een spatie tussen de 2 achternamen. (zie m'n profiel)

De aankondiging is u maandelijkse factuur 

Dat staat er geachte heer j. hendrix 

Dus niet in de bijlage daar staat gewoon aan j.hendrix 

 

Reputatie 7

Duidelijk, dan weet ik waar het verkeerd staat. Zou je eens in MijnKPN kunnen inloggen en kijken hoe de aanhef daar staat? Het kan soms voorkomen dat het bij ons in het systeem goed lijkt te staan, maar dat het in MijnKPN toch anders staat en dat de aanhef daardoor niet klopt. Als het daar niet goed staat kan je het ook wijzigen. Hoe staat het daar?

In mijn kpn staat het goed gewoon mevr hendrix

Reputatie 7

Dank je voor het checken, het kan zijn dat je het daar nu verkeerd zult zien. Ik probeer de wijziging te forceren door het nu eerst naar dhr te wijzigen en daarna zal ik het opnieuw wijzigen naar mevr. Ik kon het op dit moment nog niet terugzetten, daarom zal ik dit de komende dagen nogmaals voor je proberen en je laten weten of de wijziging dan is doorgevoerd.

Dat zou heel fijn zijn als dat lukt alvast bedankt

Reputatie 7

Hoi @mevr j hendrix, ik heb het nu weer aan kunnen passen. Of het nu ook in het achterliggende systeem is gewijzigd zullen we merken als de volgende factuur wordt gestuurd. Laat je het me dan weten?

super bedankt

Helaas vandaag dus fractuur gehad en staat nog steeds verkeert .

Heel jammer .

Maar we toch bedankt voor de moeite .

Reputatie 7

Dat is jammer, ik hoopte dat het daarmee gelukt was! Overal waar ik het kan zien staat het goed, maar in de mailtjes die je krijgt is het duidelijk niet goed.  Ik heb nu een melding naar een andere afdeling gestuurd, zodat zij hier ook voor ons naar kunnen kijken en hopelijk oplossen!

Nou in ieder geval bedankt voor de moeite .

 

Ik heb ditzelfde probleem. Ik sta goed (als mevrouw...) in het systeem op MijnKPN, maar de aanhef van de mails met de factuur begint met ‘Beste meneer ….’

Misschien kan de aanhef van die factuurmailtjes gewoon ‘Beste [naam]’ zijn, geen fouten en makkelijk goed geregeld voor personen die zich niet kunnen vinden in ‘meneer’ of 'mevrouw’.

Bij mij is het uit eindelijk goed gekomen er staat nu altijd geachte klant

Reputatie 7

Welkom bij ons op het forum @Hannah100, ik kan voor je kijken of dit voor jou ook aangepast kan worden. Zou je daarvoor jouw forumprofiel kunnen invullen en een seintje geven? Dan weet ik waar ik moet kijken :slight_smile:

Hoi @Jasper, ik heb de relevante gegevens ingevuld denk ik. Fijn dat je ernaar wil kijken!

Reputatie 7

Dank je voor de gegevens @Hannah100. Ik heb de gegevens erbij gepakt en ik kreeg direct een melding om de gegevens te controleren. Ik heb die gegevens opnieuw opgeslagen, daar zal je een bevestiging van krijgen per mail. Dat komt door mij, niet van schrikken :slight_smile:

Het kan zijn dat het daarmee nu goed staat, dat kunnen we even afwachten tot je de volgende factuur ontvangt. Als het daarop nog niet goed staat kan je dat laten weten en dan kijk ik verder met je mee.