Beantwoord

Aanleg glasvezel Bergen op Zoom

  • 25 January 2020
  • 2 reacties
  • 114 keer bekeken

Beste KPN medewerker, 

 

op dit moment wordt glasvezel aangelegd in onze wijk. Van te voren is er iemand langs geweest van KPN om te kijken waar de glasvezel het huis binnen moet komen en heeft dit ook aangegeven middels een papier op de muur. Nu constateer ik gisteren dat men de kabel aan de verkeerde kant van de deur, links ipv rechts het huis wil binnen laten komen. Ik wil dit uiteraard niet dus stel ik mij de vraag of dit aangepast kan worden. De kabel ligt nu dus verkeerd voor het huis. 

Graag zo spoedig mogelijk een antwoord aub. 

icon

Beste antwoord door Anonymous 25 January 2020, 12:56

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

2 reacties

Hallo @Amedeo1968 , dan kun je het beste even met het contact-telefoonnummer contact opnemen dat je gekregen hebt of anders even via onderstaande site contact zoeken per telefoon of e-mail:

https://www.kpnnetwerk.nl/

Succes.

Reputatie 7
Badge +19

Hoi @Amedeo1968, welkom hier op het KPN forum. 

Wat gek dat de kabel toch aan de andere kant van je woning aangelegd is. Het is verstandig om dit aan te geven. Ik zie dat @JanD je al het juiste advies gegeven heeft: KPNnetwerkNL gaat over alles wat het aanleggen van glasvezel betreft. Als je contact met hen opneemt, helpen zij je verder om dit op te lossen. 

Laat je ons nog weten hoe het afgelopen is?