Beantwoord

Aanmelden voor glasvezel op kpnnetwerk.nl

  • 9 June 2021
  • 10 reacties
  • 188 keer bekeken

  • Deelnemer
  • 4 reacties

Gisteren mooie folder in de bus om aan te melden voor kpn glasvezel . Geen scan. 

de website kpnnetwerk.nl waar naar verwezen wordt , is echter  onveilig .

snap niet dat een bedrijf als kpndit laat gebeuren 

icon

Beste antwoord door wjb 9 June 2021, 09:28

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

10 reacties

Reputatie 7
Badge +24

Hier is kpnnetwerk.nl gewoon veilig hoor…

 

Nou , hier niet , anders had ik  het niet gepost 

 

Reputatie 7

Als je op "Toon details" drukt, wat krijg je dan te zien als oorzaak?

 

Reputatie 7

Kan je dan ook nog een screenshot plaatsen van het certificaat en de bovenliggende certificaten want ik ben benieuwd welk certificaat er dan afgekeurd zou moeten worden.

Er lijkt immers niets mis met die certificaten.

Heb me zojuist via een vpn verbinding op het werk aangemeld bij kpnnetwerk , hier kan ik de site bereiken . Dat is klaar 
Maar de bevestiging van het e-mail adres via mijn mobiel ( iPhone) lukt niet , krijg dezelfde melding .

ligt dan toch aan mijn mobiel … 
Wie kan me vertellen wat hier gebeurt? Geïnfecteerd of verkeerde instelling ? Alles is up to date ..

Certificaat 

 

Reputatie 7

Wie kan me vertellen wat hier gebeurt? 

Misschien als je de gegevens van de vier certificaten hier toont dat er meer te zeggen is.

Onderstaand de betrokken certificaten voor www.kpnnetwerk.nl die op mijn Android tablet getoond worden.

De vier betrokken certificaten zijn:

 

 

 

 

 

Reputatie 7
Badge +24

Naar certificaten kijken zou heel  niet nodig moeten zijn. Het hoort gewoon te werken. Probeer eens een pc of laptop. Of andere browser. 

Reputatie 7

Het lijkt echt weer zo'n Apple dingetje. Ik weet dat Apple in september 2020 de maximale ouderdom van TLS certificaten terug heeft gezet van 825 dagen naar 398 dagen.

Microsoft en Google (Android) hanteren die gelimiteerde ouderdom (nog) niet.

Apple wil de maximale ouderdom van TLS certificaten terugbrengen naar 90 of zelfs 60 dagen.

Nu voldoet het certifcaat zelf prima aan die maximale ouderdom maar het is de vraag of de gebruikte browser ook naar de bovenliggende certifcaten kijkt want die voldoen daar immers niet aan.