Beantwoord

Aanpassen account gegevens

  • 5 January 2019
  • 2 reacties
  • 126 keer bekeken

Hallo, ik wil graag de accountgegevens aanpassen in het Spotify Premium abonnement wat nu gekoppeld is aan KPN compleet. Ivm met een scheiding ben ik niet meer woonachtig op het adres en wil mijn ex-vrouw nu alle gegevens op haar naam hebben (profielfoto, e-mailadres, telefoonnummer, etc). Ik kan dat helaas zelf niet aanpassen in de accountgegevens als ik inlog op Spotify.
Alvast dank voor jullie reactie.

Grt, Paul
icon

Beste antwoord door Vikash van KPN 5 March 2019, 11:03

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +21
Goedemorgen Paul. Als eerste excuses voor mijn late reactie. Ik heb de mogelijkheid om een nieuwe activatiecode toe te sturen. Het huidige Spotify Premium account wordt dan automatisch ontkoppeld. Zou je je KPN Forum profiel willen voorzien van naam contractant, postcode, huisnummer en klantnummer(s)? Zodra ik je gegevens heb ontvangen kan ik dit verder uitzoeken. Laat je mij weten wanneer je de gegevens hebt aangevuld?
Reputatie 7
Badge +21
@Account gegevens aanpassen Ik heb geen bericht van je ontvangen, dus ik ga er vanuit dat je het misschien via een andere weg geregeld hebt. Als ik toch nog iets voor je kan betekenen, stuur me dan vooral een berichtje!

Reageer