Beantwoord

Aansluitdatum in juli pas

  • 27 January 2021
  • 9 reacties
  • 211 keer bekeken

Goedeavond,

Ik heb afgelopen maandag 25 januari , tv en internet afgesloten met overstapservice. Nu krijg ik een mail van jullie dat de startdatum 21 juli is ipv 25 februari? Dat lijkt mij toch niet dat dat klopt? 

icon

Beste antwoord door Jose_ 4 February 2021, 12:02

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

9 reacties

Tot welke datum loopt je contract nog minimaal bij je oude (=huidige) provider?

@PeterG 

25 februari stopt mijn contract bij huidige provider. Dat opgegezegd is door kpn. 

Reputatie 7
Badge +21

Hoi @Sabje79 
Leuk dat je bij de KPN komt, vervelend dat er wat mis lijkt te gaan.
Het snelste kun je even 0800 0402 bellen,  je kunt ook wachten tot de KPN reageert, maar het is erg druk, dus een beller is sneller.
Wil je wachten, vul dan je klantnummer(s) en Postcode en huisnummer en telefoonnummer in je forumprofiel Klik hier  wat alleen zichtbaar is voor webcare en voor jou, dan kunnen ze je sneller helpen.

Dus niet hier plaatsen maar in de link die je kunt aanklikken.

Reputatie 7
Badge +10

Goedemorgen @Sabje79,

Wat gek dat de aansluitdatum zo ver in de toekomst ligt! Heb je hierover inmiddels telefonisch contact gehad? Dat lijkt me namelijk wel de handigste weg om dit te regelen. Heb je nu meer duidelijkheid?

Mocht ik nog iets voor je kunnen betekenen hierin, dan hoor ik het graag! Vul dan zoals door @huistijger al is aangegeven jouw gegevens in in jouw forumprofiel, zodat ik mee kan kijken. Geef je een seintje als je jouw profiel hebt ingevuld?

@Jose_ ik heb mijn profiel bijgewerkt. Heb alleen geen klantnummer van tv en internet. 

Heb ook contact gehad met kpn klantenservice. Die vertelde mij dat de ingangsdatum met de aansluiting van glasvezel te maken heeft. Toen ik de check deed op jullie site gaf het aan dat er glasvezel beschikbaar was op mijn adres en volgens de telefoniste is het dus nog niet beschikbaar. Ze ging ervan uit dat ik gewoon internet en tv had, maar dan via de telefoonlijn (wat ik nu ook heb). Alleen zij durfde het niet met zekerheid te zeggen en moest mijn pakket afwachten, maar zit er niet op te wachten dat ik vanaf 25 februari geen internet of tv heb tot juli. Als jij mij verder kan helpen heel graag! 

@PeterG  en @huistijger bedankt voor jullie reacties. 

Reputatie 7
Badge +21

Hoi @Sabje79 
Als je de overstapservice hebt aangeklikt dan zegt die pas je oude abonnement op zodra jouw abonnement hier werkende is.
Dus geen reden tot paniek. :smiley_cat:

Reputatie 7
Badge +10

Dank voor het aanvullen van je gegevens in je profiel @Sabje79.

Mijn collega heeft je eigenlijk de juiste informatie al gegeven. Glasvezel is nog niet helemaal klaar voor gebruik op jouw adres en waarschijnlijk gaat dit nog wat langer duren dan in eerst instantie verwacht, waardoor de leverdatum nu is verplaatst naar juli. :disappointed_relieved:  En wat @huistijger aangeeft klopt! Wij zullen jouw huidige provider pas opzeggen zodra wij diensten aan jou leveren. Je zal dus niet zonder diensten komen te zitten. Weet je hiermee voldoende?

Hallo @Jose_ het is mij nu duidelijk. Bedankt voor het uitzoeken.