Beantwoord

Aansluitdatum vervroegen + afleveradres veranderen

  • 4 March 2022
  • 1 reactie
  • 322 keer bekeken

Goedemiddag,

Heb een paar dagen geleden een glasvezel pakket besteld met de gewenste leverdatum 25 maart. Nu zie ik dat deze is aangepast naar 1 april. Kan dit niet eerder, aangezien er aangegeven werd dat er in 7 werkdagen geleverd kan worden.

Verder vroeg ik mij af of het installatiepakket ook elders geleverd kan worden? Dit omdat we nog niet in de woning wonen waar de aansluiting komt.

Alvast bedankt!

icon

Beste antwoord door Alexandra van KPN 8 March 2022, 11:49

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

1 reactie

Reputatie 7
Badge +19

@Bertvde Hoi Bert en van harte welkom op ons forum! Door drukte zijn we niet eerder bij je topic aan gekomen.

Dat de 25e de eerstmogelijke datum is, zullen we niet kunnen veranderen, de uitgestelde datum zal een goede reden hebben. Het gaat om glasvezel begrijp ik, dat betekent dat de aansluiting en glasvezelverbinding in orde gemaakt wordt door KPN Netwerk. Zo gauw zij de gehele aansluiting klaar voor gebruik hebben gemaakt, kunnen wij het signaal erop zetten. 

Hoe staat het er intussen voor? Heb je nog contact gehad met onze klantenservice, of met KPN Netwerk? KPN Netwerk kan je informeren over de status van jouw glasvezelaansluiting.